Praca.pl Praca Pomorskie Wejherowo Księgowy Wejherowo
Referent/ podinspektor ds. księgowości w referacie finansowym

Referent/ podinspektor ds. księgowości w referacie finansowym

URZĄD GMINY WEJHEROWO
Wejherowo
praca stacjonarna
10 godz. temu
URZĄD GMINY WEJHEROWO
Referent/ podinspektor ds. księgowości w referacie finansowym
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/2053
OBOWIĄZKI:
ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU: l) wystawianie faktur sprzedaży Gminy Wejherowo; 2) wystawianie korekt faktur 3)wysyłka wystawionych faktur do systemu KSEF 4)prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT oraz rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym analiza i kontrola poprawności dokumentów podlegających rozliczeniu VAT, 5)sporządzanie rejestrów z zakupu i sprzedaży VAT, 6)składanie miesięcznych deklaracji VAT, obliczanie podatku do zwrotu oraz sporządzanie odpowiednich wniosków i dokumentacji do otrzymania zwrotu, 7)współpraca z referatami merytorycznymi w celu uzyskania danych do prawidłowego fakturowania należności gminy, 8)współpraca z pracownikami ds. księgowości w procesie windykacji fakturowanych należności, 9)przygotowywanie akt do przekazania do archiwum. W zakresie pozostałych czynności: l) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez przełożonego i Wójta Gminy. W zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków m.in.: a) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków; b) uzgadnianie treści warunków technicznych i zaświadczeń w zakresie przyłączeń do sieci; c) udział w Gminnym Zespole Uzgadniania Dokumentacji - uzgadnianie i opiniowanie zewnętrznych dokumentacji projektowych; W zakresie inwestycji i remontów m.in.: a) planowanie inwestycji gminnych w zakresie wodociągów i kanalizacji; b) przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z umowami, zleceniami i zamówieniami na potrzeby inwestycji i remontów, opracowywanie materiałów (specyfikacji istotnych warunków zamówienia) dla złożenia ofert na wykonanie robót wodociągowych i kanalizacyjnych; c) koordynowanie procesu projektowania dla inwestycji gminnych; d) sprawowanie kontroli i nadzoru nad prowadzonymi inwestycjami, prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie dokumentacji; e) opracowywanie sprawozdań z prowadzonej działalności inwestycyjnej; f) udział w procedurach odbiorowych; g) zgłaszanie do nadzoru budowlanego wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. celem odbioru i dopuszczenia do użytkowania; h) sporządzanie dokumentów OT dla wykonanych obiektów infrastruktury wod.-kan. . INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU : l) wymiar etatu: pełen etat planowane zatrudnienie od połowy stycznia 2026 r. 2)wynagrodzenie: zgodne z Regulaminem Wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wejherowo wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14 stycznia 2025 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wejherowo Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych z poźn.zm.; 3)warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie jednostki, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, obsługa klienta; 4)miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy, narzędzia pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Praca będzie się odbywała w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Wejherowo. Budynek jest wyposażony w windę oraz podjazd dla wózków inwalidzkich. Szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich usytuowana na parterze budynku. IV.WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: w miesiącu 11/2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 0/0.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomia,finanse,rachunkowość


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia,finanse,rachunkowość


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: 1)obywatelstwo polskie; 2)wykształcenie: minimalne średnie, preferowane wyższe o profilu: ekonomia, finanse lub rachunkowość; 3)doświadczenie zawodowe: Referent co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w księgowości przy wykształceniu średnim. Podinspektor co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum I rok w księgowości, przy wykształceniu średnim. 4)znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego i kodeksu postępowania administracyjnego tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, Ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego; znajomość przepisów prawnych z zakresu: finansów publicznych, rachunkowości, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, podatków, postępowania egzekucyjnego w administracji, prawa zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej; 5)bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu MS Office; 6)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7)nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: l) umiej ętność praktycznego stosowania przepisów prawa; 2)predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętności pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy; 3)dodatkowym atutem przy ocenie kandydata będzie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie zgodne z Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14.01.2025 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Wejherowo Regulaminu Wynagradzania pracowników samorządowych ze zmianami

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Transportowa 1, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Termin: 30.12.2025


Wymagane dokumenty:

WYMAGANE DOKUMENTY 1 OŚWIADCZENIA: 1)curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres e-mail, numer telefonu ) oraz list motywacyjny (opatrzone własnoręcznym podpisem); 2)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie *( zgodnie ze wzorem znajdującym się na stronie www.bip.ugwejherowo, w zakładce OFERTY/PRACA); 3)kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; 4)kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach (studia podyplomowe, kursy, szkolenia, uprawnienia); 5)kserokopie świadectw pracy, potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w stosunku pracy aktualne zaświadczenie, zawierające okres i formę zatrudnienia; 6)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 7)potwierdzenie zapoznania się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Wejherowo* (zgodnie ze wzorem znajdującym się na stronie www.bip.ugwejherowo, w zakładce OFERTY/PRACA, 8)wypełnione i podpisane oświadczenie* ( zgodnie ze wzorem majdującym się na stronie www.bip.ugweiherowo, w zakładce OFERTY/PRACA. VI. TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 1 INFORMACJE DODATKOWE: l) wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy Wejherowo ul. Transportowa 1,84-200 Wejherowo w Biurze Obsługi Interesanta parter, od poniedziałku do środy w godz. 7.30-15.30, w czwartek od 7.30 do 17.00, w piątek od 7.30 do 14.00 w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór nr OR.2110.7.2025 lub dostarczyć drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 grudnia 2025 r. do godz. 1530 Dokumenty dostarczone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty wysłane przesyłką pocztową powinny być doręczone w powyższym terminie; 2)dokumenty aplikacyjne powinny być uporządkowane, tj. ponumerowane i podpisane; 3)informacje dotyczące procesu naboru można uzyskać pod numerem telefonu 58 677- 97 - 4)osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielnie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego); 5)kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej, w związku z powyższym osoby ubiegające się o przedmiotowe stanowisko, proszone są o podanie numeru telefonu ewentualnie adresu poczty elektronicznej; 6)informacja o naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ug.wejherowo.pl) w zakładce OFERTY - PRACA oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wejherowo. 7)*Druk oświadczenia, druk kwestionariusza osobowego oraz klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy są do pobrania na stronie BIP Urzędu Gminy Wejherowo www.bip.ugwejherowo.pl w zakładce OFERTY - PRACA

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Księgowa / Księgowy

    Kancelaria Finansowa BANCO Borkowski & Niemczyk Spółka Jawna   Gdynia, ul. Starowiejska 37/2, 300 m od dworca PKP i węzła autobusowego    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków samodzielne prowadzenie KPiR; sporządzenia deklaracji PIT, VAT oraz plików JPK; sporządzanie sprawozdawczości GUS; aktywny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami; przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z...
  • Księgowa / Księgowy - Pełna Księgowość

    Klient portalu Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych klientów biura rachunkowego. Zamykanie miesiąca. Wyliczanie zaliczek na CIT/PIT. Sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE oraz plików JPK.
  • Samodzielna / Samodzielny Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Prowadzenie ksiąg rachunkowych dla klientów. Zakończenie prac miesięcznych. Obliczanie zaliczek na podatek CIT i PIT. Przygotowanie deklaracji VAT, VAT-UE oraz JPK.
  • Księgowa / Księgowy

    QLOC S.A.   pomorskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zakres obowiązków Księgowanie faktur zakupu. Wprowadzanie przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów bankowych. Wystawianie faktur sprzedaży. Rozliczenia pracownicze, w tym dot. delegacji służbowych. Wsparcie w prowadzeniu księgi głównej. Obsługa zbiorczej skrzynki mailowej działu...
  • Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

    Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych, Kończenie rozliczeń miesięcznych, Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy, Przygotowywanie deklaracji VAT oraz innych dokumentów finansowych.
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    RW DEKRET Biuro Rachunkowe   Gdynia, SKM 8 minut    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów biura rachunkowego, zamykanie miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki CIT/PIT, sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE, plików JPK.
  • Księgowa / Księgowy

    QLOC S.A.   pomorskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 godz.
    Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Ewidencjonowanie faktur zakupu i obsługa przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów oraz przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i wsparcie procesów księgi głównej....
  • Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa – Kwestura Instytut Morski / Pion Rektora

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych uzgadnianie sald rozrachunków wprowadzenie przelewów do systemu bankowego i pilnowanie terminowości płatności ewidencja środków trwałych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

    QLOC S.A.   pomorskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Księgowanie dokumentów zakupowych i obsługa rozliczeń bankowych. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola poprawności danych. Realizacja rozliczeń pracowniczych, w tym delegacji. Wsparcie w prowadzeniu...
  • Główny Księgowy / Główna Księgowa

    Praca.pl   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Świnoujście
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości Sp. z o.o.: dekretacja, księgowania, uzgadnianie kont i rozrachunków. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów dla Zarządu. Przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz plików JPK; współpraca...