Najnowsze oferty pracy

  • Inspektor / Inspektorka w Wydziale Obsługi Reklamacji

    Bank Pocztowy S.A.   Bydgoszcz, Jagiellońska 17    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Banku, w tym: przyjmowanie, rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji; sporządzanie odpowiedzi do Klientów na wpływające skargi i reklamacje, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; realizacja zadań związanych z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozpatrywania zgłoszeń klientów

    Klient portalu Praca.pl   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń dotyczących usług finansowych. Przygotowywanie pisemnych wyjaśnień oraz odpowiedzi dla klientów. Wprowadzanie danych i prowadzenie rejestru zgłoszeń w dedykowanym systemie. Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów powstałych w toku obsługi spraw.
  • Specjalista do spraw administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Współpraca z księgowością; Współpraca z działem zakupowym; Ofertowanie;
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
  • Doradca ds. Sieci Partnerskiej

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...
  • Pracownica / Pracownik Administracyjny

    TMD   Duchnów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obsługa i weryfikacja dokumentów; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wsparcie działu spedycji w bieżących zadaniach. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych; Współpraca z działem księgowości; Wystawianie faktur i przygotowywanie raportów; Kontakt z urzędami oraz...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Specjalista ds. Majątkowych

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz Specjalista ds. Administracyjnych Bydgoszcz
Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera
Bydgoszcz
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
955 dni temu

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU

Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

zatrudni na stanowisko

referenta / specjalisty

w

Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum


Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Główne obowiązki:

  • obsługa administracyjna i organizacyjna prorektora ds. Collegium Medicum, w tym prowadzenie terminarza spraw i spotkań,
  • przygotowywanie decyzji dotyczących przydziału lokali służbowych oraz prowadzenie ewidencji tych decyzji,
  • współpraca z innymi jednostkami Uniwersytetu przy organizowaniu uroczystości uczelnianych,
  • współpraca z rzecznikami dyscyplinarnymi Uniwersytetu w przypadku spraw dotyczących nauczycieli akademickich zatrudnionych w Collegium Medicum,
  • obsługa administracyjno-biurowa posiedzeń komisji dyscyplinarnych oraz komisji odwoławczych dla studentów i doktorantów w Collegium Medicum,
  • obsługa kontaktów z mediami w porozumieniu z rzecznikiem prasowym UMK oraz Zespołem Prasowym,
  • przygotowywanie informacji dotyczących wydarzeń z udziałem prorektora ds. Collegium Medicum do zamieszczenia w publikatorach Uniwersytetu oraz na stronę internetową Collegium Medicum,
  • organizowanie, obsługa administracyjno-biurowa posiedzeń rady Collegium Medicum,
  • koordynacja procedury powoływania rad społecznych szpitali uniwersyteckich oraz Komisji Bioetycznej UMK przy Collegium Medicum.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • lojalność, dyskrecja, opanowanie i wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • samodzielność i elastyczność oraz sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność współpracy i dobrej organizacji pracy, w tym pracy pod presją czasu,
  • pozytywne nastawienie i cierpliwość,
  • odpowiedzialność, zaangażowanie i motywacja do pracy,
  • chęć uczenia się, ciągłego rozwoju i podejmowania nowych wyzwań.

Dodatkowym atutem będzie:

  • ukończone studia wyższe na kierunku administracja, zarządzanie lub prawo,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
  • praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz przepisów
    o finansach publicznych,
  • znajomość środowiska administracyjnego Uczelni.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
    • dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
    • dofinansowania do karty Multisport,
    • dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
    • dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
    • preferencyjnych pożyczek.
 

Poznaj

UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

Podobne oferty

  • Inspektor / Inspektorka w Wydziale Obsługi Reklamacji

    Bank Pocztowy S.A.   Bydgoszcz, Jagiellońska 17    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Banku, w tym: przyjmowanie, rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji; sporządzanie odpowiedzi do Klientów na wpływające skargi i reklamacje, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; realizacja zadań związanych z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozpatrywania zgłoszeń klientów

    Klient portalu Praca.pl   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń dotyczących usług finansowych. Przygotowywanie pisemnych wyjaśnień oraz odpowiedzi dla klientów. Wprowadzanie danych i prowadzenie rejestru zgłoszeń w dedykowanym systemie. Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów powstałych w toku obsługi spraw.
  • Specjalista do spraw administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Współpraca z księgowością; Współpraca z działem zakupowym; Ofertowanie;
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
  • Doradca ds. Sieci Partnerskiej

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...
  • Pracownica / Pracownik Administracyjny

    TMD   Duchnów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obsługa i weryfikacja dokumentów; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wsparcie działu spedycji w bieżących zadaniach. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych; Współpraca z działem księgowości; Wystawianie faktur i przygotowywanie raportów; Kontakt z urzędami oraz...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Specjalista ds. Majątkowych

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...