Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Referent w Biurze Wsparcia Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Nazwa stanowiska: referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: ½ (od 01.09.2024 r.) Główne obowiązki: Obsługa studentów i doktorantów w Biurze Wsparcia Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej. Obsługa wniosków związanych z działalnością studencką i doktorancką. Monitoring działalności...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Pracownik biurowo- magazynowy

    CRL Sp. z o.o.   Zwoleń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych; wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu; doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu; oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem...
  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Specjalista ds. administracji

    Monday Development   Włocławek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji...
  • Referent / Referentka ds. obsługi kształcenia

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację opracowywania semestralnych rozkładów zajęć dla studentów. Zakres obowiązków: opracowywanie rozkładów zajęć, bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi wydziału oraz z kadrą naukową, wspomaganie...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Pabianice Referent Pabianice
Referent w Pierwszym Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych

Referent w Pierwszym Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych

Izba Skarbowa w Łodzi
Pabianice
praca stacjonarna
3153 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 173725
  • Data ukazania się ogłoszenia: 01 października 2015 r.

Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • w Pierwszym Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-019 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Pabianice
  • Urząd Skarbowy w Pabianicach
    ul. Zamkowa 26
    95-200 Pabianice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń w zakresie właściwości Referatu.
  • Dokonywanie czynności sprawdzających oraz prowadzenie postępowań w sprawach zwrotu osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym.
  • Prawidłowe, rzetelne, kompletne i terminowe wprowadzanie danych do systemów komputerowych.
  • Tworzenie rejestrów przypisów i odpisów i przekazywanie ich do komórki realizującej zadania w zakresie rachunkowości podatkowej.
  • Rejestrowanie środków odwoławczych i skarg oraz przekazywanie ich do Izby Skarbowej wraz ze stanowiskiem Urzędu.
  • Opracowywanie sprawozdań, analiz oraz informacji z zakresu działania Referatu.
  • Obsługa aplikacji informatycznych niezbędnych do realizowania zadań Referatu, w szczególności: Biblioteka Akt, Poltax, Ewidencje US.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - Praca administracyjno - biurowa w siedzibie urzędu,
    - Obsługa klientów zewnętrznych,
    - Wykonywanie zadań pod presją czasu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    - Stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    - Brak windy, budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (bariery architektoniczne).
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Podstawowa znajomość prawa podatkowego,
    • komunikatywność,
    • zdolność analitycznego myślenia,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • praca pod presją czasu,
    • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
    • otwarty stosunek do klienta zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego,
    • wysoka kultura osobista.
wymagania dodatkowe
  • Wykształcenie wyższe: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne;
  • Obsługa programów: POLTAX, Biblioteka Akt, Ewidencje US;
  • Doświadczenie w pracy w administracji podatkowej 1 rok.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Referent w Biurze Wsparcia Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Nazwa stanowiska: referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: ½ (od 01.09.2024 r.) Główne obowiązki: Obsługa studentów i doktorantów w Biurze Wsparcia Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej. Obsługa wniosków związanych z działalnością studencką i doktorancką. Monitoring działalności...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Pracownik biurowo- magazynowy

    CRL Sp. z o.o.   Zwoleń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych; wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu; doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu; oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem...
  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Specjalista ds. administracji

    Monday Development   Włocławek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji...
  • Referent / Referentka ds. obsługi kształcenia

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację opracowywania semestralnych rozkładów zajęć dla studentów. Zakres obowiązków: opracowywanie rozkładów zajęć, bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi wydziału oraz z kadrą naukową, wspomaganie...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...