Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej w siedzibie Inspektoratu,
- praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej,
- praca związana z obsługą interesanta, udzielaniem informacji bezpośrednio i telefonicznie, wyjazdami w teren w celu przeprowadzania czynności kontrolnych/oględzin, konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą interesantów,
- praca związana z przygotowywaniem projektów pism na komputerze i stosowaniem innych urządzeń biurowych takich jak: skaner, kopiarka, drukarka, niszczarka itp.,
- praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
- czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
- praca w pomieszczeniach PINB na 4 piętrze, brak windy,
- budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
- warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób z niepełnosprawnością, m.in. brak: windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety w poziomie budynku w którym siedzibę ma Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach.
Zakres zadań
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej), porządkowanie dokumentów w składnicy akt
- obsługa dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz systemu elektronicznego zarządzania dokumentami
- prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących obiektów i robót budowlanych
- przyjmowanie zawiadomień o: terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zakończeniu budowy, planowanym zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, kontroli obiektu wielkopowierzchniowego
- przyjmowanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcja kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji
- przeprowadzanie kontroli/oględzin w terenie
- opracowywanie w toku prowadzonych postępowań administracyjnych projektów decyzji, postanowień oraz pism
- przyjmowanie interesantów celem udostępniania im akt sprawy, przyjmowania skarg i wniosków i udzielania w tym zakresie pisemnych odpowiedzi
- prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane
- przygotowywanie sprawozdań i informacji do innych podmiotów
- monitorowanie terminów (np. spraw, pism, odpowiedzi, umów),
- kontrola kompletności dokumentacji związanej ze sprawami
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie administracyjne lub budowlanedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego z zakresu postępowań administracyjnych
- dobra organizacja pracy
- samodzielność i sumienność
- umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (czynności takie jak: tworzenie i edycja dokumentów, kserowanie, drukowanie, skanowanie dokumentów)
- znajomość programów pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym
- znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi i Kodeksu postępowania administracyjnego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość programu EZD RP
- znajomość zasad rejestracji i archiwizacji dokumentów
- prawo jazdy kategorii B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, jeżeli ich zakres wykracza poza określony w art. 22(1) §1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy lub przedłożone dokumenty zawierają dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODOTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-30 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Siedlcach
ul. Piłsudskiego 40
08-110 Siedlce
pok. 403 na IV piętrze
adnotacja na kopercie "Oferta na stanowisko pracy Referent"
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119, s. 1 - dalej RODO - informuję, że:
I. Administratorem danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Siedlcach jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Siedlcach ul. Piłsudskiego 40, 08‑110 Siedlce, adres e-mail: pinb@powiatsiedlecki.pl tel. +48 25 633 93 16.
II. Z Inspektorem Ochrony Danych - wyznaczonym do kontaktów z osobami, których dane dotyczą w sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy rozporządzenia 2016/679 - można skontaktować się pisząc na adres e‑mail: pinb_iod@powiatsiedlecki.pl lub adres siedziby wskazany w pkt. I.
III. Cele i podstawy przetwarzania
Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy - art. 22(1) ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO: przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze i art. 6 ust.1 lit. b. RODO: przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Uwaga:
Jeżeli w dokumentach zawarte zostaną dane inne niż wymagane w ogłoszeniu o naborze i określone w art. 22(1) §1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy1 lub dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO2 konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
1 dane które mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO: osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
2 dane które mogą być przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO: osoba, której dane dotyczą, wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego przewidują, iż osoba, której dane dotyczą, nie może uchylić zakazu, o którym mowa w ust.1
IV. Odbiorcy danych
Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora, wspomagającym funkcjonowanie systemów informatycznych na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych.
V. Okres przechowywania danych
Dane osobowe zgromadzone w obecnym postępowaniu rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody lub do zakończenia procesu rekrutacji.
VI. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- prawo do sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) §1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych będzie pozostawienie oferty bez rozpoznania. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.