Referent

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Sochaczew
praca stacjonarna
3 godz. temu
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Sochaczew
Ogłoszenie o naborze Nr 159183

Warunki pracy

Praca w siedzibie Urzędu, przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca pod presją czasu, związana z obsługą klientów zewnętrznych, wymagająca dyspozycyjności oraz przemieszczania się po terenie Urzędu z uwagi na konieczność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi. Urząd nie dysponuje windą. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego.

Zakres zadań

  • Prowadzi sekretariat w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika, Zastępców Naczelników i pracowników urzędu.
  • Prowadzi obsługę kancelaryjną urzędu, w tym przyjmuje i ewidencjonuje składane dokumenty w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
  • Prowadzi sprawy związane z udzielaniem upoważnień w celu podejmowania przez pracowników czynności w imieniu Naczelnika, z wyjątkiem zastrzeżonych do właściwości innej komórki organizacyjnej.
  • Prowadzi sprawy dotyczące decyzji, wewnętrznych procedur postępowania i innych dokumentów wydawanych przez Naczelnika w zakresie realizacji zadań określonych w art. 28 ustawy o KAS oraz przepisach odrębnych w celu zapewnienia skuteczności i spójności z obowiązującym stanem prawnym.
  • Prowadzi sprawozdawczość oraz gromadzi informacje w celu dostarczenia kadrze kierowniczej urzędu bieżącej informacji o charakterze zarządczym.
  • Koordynuje udzielanie informacji publicznej w celu zapewnienia prawidłowości udzielanych i publikowanych informacji.
  • Rozpatruje przekazane do załatwienia skargi i wnioski w trybie Kpa oraz petycje w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urzędu.
  • Prowadzi sprawy powierzone przez Dyrektora w zakresie spraw kadrowych, logistycznych, bezpieczeństwa i ochrony, archiwum zakładowego w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Naczelnika.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Orientacja na klienta
  • Komunikatywność
  • Odporność na stres
  • Znajomość obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-29 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
ul. A.Felińskiego 2B
01-513 Warszawa

w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Urząd Skarbowy w Sochaczewie, nr ogłoszenia 159183

Aplikacje można również składać w formie jednego pliku pdf na adres: nabory_warszawa.ias.warszawa@mf.gov.pl
w tytule e-maila należy wpisać:
Urząd Skarbowy w Sochaczewie, nr ogłoszenia 159183

(prosimy o przesyłanie WYŁĄCZNIE jednego pliku w formacie PDF oraz wpisanie w tytule wiadomości: US w Sochaczewie, nr ogłoszenia 159183)

lub elektronicznie przez ePUAP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna IAS w Warszawie – nabory.


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.


· Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Warszawie z siedzibą przy ul. Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, nr tel.: 22 561-80-01, 22 561-80-02, adres e-mail: kancelaria.ias.warszawa@mf.gov.pl


· Kontakt do inspektora ochrony danych: nr tel.: 22 56-89-393, adres e-mail: IOD.Warszawa@mf.gov.pl


· Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej


· Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)


· Uprawnienia:


- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej


- żądanie usunięcia danych w toku procesu rekrutacji oznacza wycofanie się z rekrutacji


- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych


· Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO


· Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Operator / Operatorka Przepływu Surowców - Dział In/Out

    Mars Polska Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Dołącz do naszego zespołu jako Operator/ ka Przepływu Surowców! Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za organizację dostaw i kontrolę stanów magazynowych. Główne zadania: Tworzenie harmonogramu oraz organizacja dostaw, wysyłek oraz wytwarzania półproduktów na podstawie...
  • Pracownik magazynowo - biurowy / Pracowniczka magazynowo – biurowa

    IMAR Service Group   Grzędy (pow. piaseczyński, gm. Tarczyn)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 300 - 5 700 zł brutto/mies.
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu magazynowego i wprowadzanie danych, Kontakt z klientami firmy, Przygotowanie oraz kontrola wysyłek, Nadzór nad obiegiem dokumentów, Rozliczanie kierowców, Dbanie o terminowość realizacji zleceń, Wsparcie magazynu w bieżących zadaniach operacyjnych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Operacji Magazynowych

    Praca.pl   Grzędy (pow. piaseczyński, gm. Tarczyn)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska obsługa systemu magazynowego oraz wprowadzanie danych; przygotowywanie i kontrola wysyłek towarów; nadzór nad dokumentacją i współpraca z klientami; rozliczanie kierowców i monitorowanie terminowości zleceń; wsparcie magazynu przy zadaniach operacyjnych;
  • Specjalista ds. Organizacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
  • Stanowisko ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Zakres obowiązków: sprawdzanie harmonogramów czasu pracy, nadzór nad ewidencją czasu pracy prowadzoną przez poszczególne zespoły pracownicze, wprowadzenie czasu pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP) ewidencja urlopów, zwolnień i nadgodzin występujących u pracowników w bieżących...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...
  • Pracownik ds. Administracyjnych

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą firmy Pomoc w organizowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Sprzedaży

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska przygotowywanie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; sprawdzanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego wystawienia faktur; kompletowanie danych do deklaracji Intrastat; kontrolowanie poprawności dokumentów potwierdzających dostawy; monitorowanie...
  • Specjalista ds. Fakturowania i Wysyłki

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Moszna-Parcela    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów sprzedażowych dla kierowców. Kontrola przygotowania środków transportu do wyjazdu – temperatura. Przygotowanie, wydawanie, ewidencja i cykliczna inwentaryzacja środków potrzebnych do obsługi trasy (DA, terminal,...