Komenda Miejska Policji w Tarnowie
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Tarnów
Ogłoszenie o naborze Nr 30253
Warunki pracy
- praca biurowa,- wysiłek fizyczny,
- praca przy monitorze ekranowym,
- budynek nie jest wyposażony w windę, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i składanie dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” i „BE”, prowadzenie ewidencji spisów akt przekazanych kat. „B” i „BE” celem ich składowania w Składnicy Akt oraz prowadzenie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej „BC” i wydawanych zezwoleń na brakowanie,
- prowadzenie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” i „BE” oraz ustalenie składu komisji do przeglądu akt kat. „B” i „BE”. Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której upłynął okres przechowywania oraz sporządzanie protokołów brakowania,
- przygotowywanie kserokopii lub wyciągów z dokumentacji niearchiwalnej na potrzeby prowadzonych postępowań przygotowawczych i sądowych za zgodą Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie,
- wypożyczanie akt i materiałów niearchiwalnych dla jednostek rsw i udzielanie informacji z tych akt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- przygotowywanie wniosków do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie o wyrażenie zgody na udostępnianie oryginałów dokumentów niearchiwalnych lub udzielanie informacji dla upoważnionych osób, instytucji pozaresortowych,
- udział w pracach komisji ds. przekazywania agend służbowych naczelników wydziałów KMP i komendantów komisariatów Policji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe