Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Referent

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
1274 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 70191

Warunki pracy



  • Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe.




  • Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie.




  • Oświetlenie sztuczne i naturalne.




  • Kontakt z podatnikami.




  • Stanowisko pracy na parterze budynku.




  • Budynek wyposażony w windę.



Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych oraz spraw gospodarczo – zaopatrzeniowych, związanych z administrowaniem składnikami majątkowymi
  • Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych, w tym współpraca z jednostkami podległymi Ministrowi Finansów przy realizacji wspólnych zamówień publicznych
  • Prowadzenie spraw dotyczących archiwum, instruktaży i szkoleń oraz współpraca z Archiwum Państwowym

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Orientacja na klienta
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Gotowość do uczenia się
  • Znajomość funkcji i struktury organów Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość uprawnień i obowiązków członka korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność zastosowania wiedzy w zadaniach wykonywanych na stanowisku pracy
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe