Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 104542
Warunki pracy
- praca biurowa w podstawowym systemie czasu pracy w godz. 7.30 – 15.30,
- praca przy monitorze ekranowym,
- praca w pomieszczeniu biurowym umiejscowionym na trzecim piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- stanowiska pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon itp.
Zakres zadań
- wykonuje czynności w zakresie obsługi kancelaryjnej Wydziału uwzględnione w szczegółowym zakresie obowiązków: przyjmuje, rejestruje, przekazuje i wysyła korespondencję, prowadzi terminarz spotkań,, redaguje i wykonuje pisma i dokumenty służbowe zlecone przez Naczelnika Wydziału;
- prowadzi urzadzenia ewidencyjne funkcjonujace w Wydziale (m.in. dziennik ewidencyjny dla dokumentów jawnych, dziennik ewidencyjny dla dokumentów „zastrzeżonych”, dziennik podawczy, wykazy przesyłek nadanych i odebranych, ewidencję delegacji, ewidencję pieczęci i stempli Wydziału;
- prowadzi ewidencję i zbiory resortowych aktów prawnych i zarządzeń, udostępnia je, aktualizuje i zapoznaje z nimi pracowników Wydziału oraz przechowuje te dokumenty w odpowiednim stanie i porządku;
- sporządza miesięczne listy obecności, wydaje i przyjmuje klucze do pomieszczeń słuzbowych Wydziału oraz prowadzi dokumentację i związaną z tym ewidencję w celu zapewnienia kontroli dostępu do pomieszczeń służbowych Wydziału;
- przyjmuje, ewidencjonuje, przesyła, gromadzi, przechowuje, rozlicza i przekazuje do archiwum materiały niejawne oznaczone klauzulą "zastrzeżone";
- prowadzi ewidencję pieczęci i stempli użytkowanych przez policjantów i pracowników Policji Wydziału;
- składa zapotrzebowania na materiały biurowe dla Wydziału Łączności i Informatyki;
- koordynuje w Wydziale Łączności i Informatyki działania związane z archiwizacją materiałów służbowych i przekazuje je do archiwum KWP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
- biegła obsługa komputera i programów biurowych,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" - w przypadku braku - zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa.
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- umiejętność pracy w zespole,
- organizowanie pracy własnej,
- komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- szkolenie z zasad pracy kancelaryjnej