Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1690

  • Elektronikberater mit Deutsch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst Produkte mit Kunden ab, um deren...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Opole, CH Solaris    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 80% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 20% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu E-commerce

    Klient portalu Praca.pl   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 400 - 9 800 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zarządzanie i Rozwój Sprzedaży Online: Prowadzenie i optymalizacja sprzedaży na kluczowych platformach e-commerce (Allegro, IdoSell, Ceneo) oraz w sklepie internetowym. Optymalizacja Kampanii Reklamowych: Codzienna obsługa i rozwój działań płatnych (Google Ads, Facebook Ads, Remarketing) w...
  • Agent Działu Retencji / Platform Coach

    GCC7 Services Ltd   Malta, St. Julians   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 20 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    8 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z kontami twoich klientów. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Budowanie zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  •  
  • Specjalista ds. badań satysfakcji klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? Zależy nam na osobach, które naprawdę lubią rozmawiać. Przygotowywać oferty „szyte na miarę” — czyli taką propozycję, która odpowiada potrzebom klienta. Wprowadzać dane do systemu – dokładność się przyda! Być aktywnym graczem w sprzedaży...
  • Specjalista / Specjalistka Danych Produktowych

    Media Expert   Złotów, Za Dworcem 1D    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    9 godz.
    Opis stanowiska: Wprowadzanie opisów, parametrów technicznych i informacji o produktach do systemu; Sprawdzanie poprawności danych na podstawie materiałów producentów; Uzupełnianie ofert o zdjęcia, dokumenty i inne elementy niezbędne do publikacji; Monitorowanie jakości prezentowanych...
  • Konsultantka / Konsultant Telefoniczny z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w sprawach serwisowych i produktowych; udzielanie informacji dotyczących napraw, gwarancji, części oraz prostych usterek; wyszukiwanie rozwiązań technicznych na odległość, aby usprawnić proces obsługi; dobór odpowiednich produktów...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar

    Foundever   Gdańsk   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    U nas będziesz: codziennie rozmawiać (telefonicznie i mailowo) z klientami z niemieckiego rynku, pomagać w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami, dbać o to, żeby każdy klient kończył rozmowę z uśmiechem, współpracować z fajnym, wspierającym zespołem, który naprawdę lubi...
  • Elektronikberater mit Deutsch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst Produkte mit Kunden ab, um deren...
  • Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Potrafisz połączyć empatię z działaniem i tworzyć relacje z klientem, które procentują? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję...
  • Opiekun / Opiekunka Klienta Kluczowego

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Wola, niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Ścisła współpraca z Opiekunem Biznesowym na przypisanym portfelu Klientów kluczowych oraz koordynacja działań z innymi działami firmy w celu sprawnej realizacji zgłoszeń klientów, Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami, zapewniając wysoki poziom ich...
  • Pracownik działu handlowego

    ENIX Sp. z o.o.   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Obsługa dokumentacji handlowej: przygotowywanie, archiwizacja i ewidencja umów, zamówień, faktur i korespondencji, Wsparcie sprzedaży: bezpośrednia pomoc przedstawicielom handlowym i kierownikowi handlowemu w codziennych obowiązkach, Komunikacja: przyjmowanie i obsługa połączeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Reprezentuj znaną markę sprzętu elektronicznego, pomagając klientom poprzez telefon. Obsługuj gwarancje i koordynuj procesy naprawcze. Organizuj zwroty, przyjęcia, reklamacje, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta. Poprowadź klientów przez cały proces zakupowy odpowiadając na...
  • Konsultant / Konsultantka Obsługi Użytkownika z językiem duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 godz.
    udzielanie wsparcia klientom przez telefon, e-mail lub czat; pomoc techniczna użytkownikom platform streamingowych, dbanie o płynność działania usług; rozwiązywanie zgłoszeń i budowanie pozytywnego doświadczenia klientów; obsługa zapytań klientów indywidualnych i biznesowych jako...
  • Doradca Klienta

    WIELKI ATRAKTOR Sp. z o.o.   Mikołów, Galeria Auchan    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis Poszukujemy kandydatki do pracy na stanowisko Doradca Klienci w Salonie Moodo mieszczącym się w Galerii Auchan w Mikołowie / szukamy osób na cały etat i pół etatu. Jeżeli: jesteś osobą otwartą, pełną entuzjazmu i zaangażowania, umiesz nawiązywać nowe kontakty, lubisz kontakt z...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń i należności

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Rudniki, k. Częstochowy    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    10 godz.
    Opis stanowiska monitorowanie terminowości wpływów finansowych i kontrola statusu płatności; prowadzenie działań windykacyjnych o charakterze wewnętrznym oraz bieżący kontakt z klientami; sporządzanie raportów operacyjnych i zarządczych dotyczących należności oraz analiza...
  • Candellux Lighting Sp. z o.o.   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    10 godz.
    Praca na terenie województwa : Dolnośląskie, Wielkopolskie, Opolskie, Lubuskie Co będziesz robić: Realizować i wdrażać strategię sprzedaży dla przypisanego regionu, opierając decyzje na analizie danych i planowaniu działań. Nawiązywać i rozwijać relacje z kluczowymi klientami oraz...
  • Export Manager

    EMERALD Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: kontakt telefoniczny, mailowy, doradztwo i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; przygotowywanie ofert handlowych; przyjmowanie i koordynacja zamówień eksportowych; udział w spotkaniach biznesowych i targach;
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław, Stare Miasto    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   4 200 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj bez CV
    10 godz.
    sprzedaż produktów, obsługa klientów wg naszych standardów, stałe dokształcanie i doskonalenie umiejętności.
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat
    10 godz.
    Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
  • Account Manager

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Radom    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; cały etat. Twoje zadania: pozyskiwanie nowych klientów głównie na terenie Radomia i okolic. przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji i uzgadnianie warunków współpracy z klientami, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych z...
  • Media Expert
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    10 godz.
    umowa zlecenie Twoje zadania: Prezentowanie asortymentu z kategorii małego AGD i przekazywanie klientom najważniejszych informacji o produktach; Utrzymywanie czytelnej i aktualnej ekspozycji zgodnie z wytycznymi sklepu; Wspieranie działań sprzedażowych i dbanie o pozytywny odbiór promowanej...
  • Multi-Solar.pl
    specjalista junior / mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Dołącz do naszego zespołu! Szukasz miejsca, w którym możesz rozwijać swoje umiejętności w sprzedaży energii elektrycznej, gazu, instalacji fotowoltaicznych lub kompensacji mocy biernej? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! W naszej firmie cenimy pasję i kreatywność, dlatego dajemy Ci...
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Logistyki i Zamówień

    DTH Selection Sp. z o.o.   Sękocin Nowy, koło Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zadania na Stanowisku Zarządzanie przepływem zamówień klientów na rynki krajowe i zagraniczne. Organizacja i optymalizacja transportu międzynarodowego (drogowego, morskiego i ewentualnie lotniczego). Obsługa logistyczna: kontakty ze spedytorami, kurierami i agencjami celnymi. Pełna...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Rozwoju Rynku TSL

    MTI Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    11 godz.
    Na tym stanowisku będziesz: rozwijać sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych na rynku polskim i europejskim, prowadzić negocjacje, przygotowywać oferty i dbać o relacje z klientami, reprezentować firmę podczas spotkań i targów branżowych, współpracować z działem operacyjnym przy...
  • Specjalista ds. sprzedaży szkoleń

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: analiza potrzeb klientów firmy; telefoniczna sprzedaż szkoleń i wdrożeń dla klientów B2B; systematyczny kontakt z powierzonymi klientami; budowanie długotrwałych relacji;
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży z językiem niemieckim (B2B)

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat   45,00 zł netto (+VAT)/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Obsługa klienta w branży telekomunikacyjnej - klienci indywidualni, posiadacze telefonów i abonamentów. Połączenia przychodzące; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i umów; Udział w przetargach; Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów; Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy;
  • HR Support
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 14 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    OBOWIĄZKI: Współtworzenie oraz realizacja strategii handlowej dla poszczególnych grup surowców chemicznych; Negocjowanie warunków handlowych, umów oraz cen z klientami i dostawcami; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B i rozwój współpracy z obecnymi partnerami; Aktywne pozyskiwanie...
  • Doradca ds. Sieci Partnerskiej

    Medicover Benefits   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie siecią partnerów na platformie benefitowej, aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obecnymi oraz nowymi partnerami (ustalanie marż, warunków handlowych, rabatów), dbanie o atrakcyjność ofert...
  • Proposal & Pitch Consultant with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Work model: Hybrid (3 days/week from the office, Gdansk) What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków....
  • Klient portalu Praca.pl
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Pozyskiwanie nowych Klientów (kredytowych i rozliczeniowych) z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe). Zarządzanie relacjami biznesowymi z obecnymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami. Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi finansowej. Realizacja...
  • Concentrix
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Stellenbeschreibung: Du beantwortest telefonisch Kundenanfragen, bietest allen Kunden professionelle und kompetente Unterstützung auf höchstem Niveau an und präsentierst den Kunden die aktuellen Promotionen; Du erläuterst die Vorteile und Funktionen von Produkten; Du verfolgst und erreichst die...
  • Inżynier sprzedaży systemów dozowania (SEKO)

    Watersystem Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwój współpracy z obecnymi partnerami. Doradztwo techniczne i dobór rozwiązań w zakresie systemów dozowania, pomiaru i kontroli jakości wody. Przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji. Wsparcie klientów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław, Stare Miasto    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Poszukujemy młodych, dynamicznych osób, które chcą się rozwijać w branży ubezpieczeniowej. Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy! Najważniejsze jest, żebyś potrafił / potrafiła zadzwonić do klienta. My zapewniamy resztę.
  • Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży technicznej

    JAKMET   Sobienki, pow. otwocki, gm. Osieck    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska Rozwijanie sprzedaży poprzez aktywne docieranie do nowych klientów; Tworzenie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji; Utrzymywanie relacji z klientami i opieka nad realizacją zamówień; Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe na powierzonym obszarze; Raportowanie działań w...
  • Elis Textile Service Sp. z o.o. Sprawdzona firma
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twoje zadania Pozyskiwanie i obsługa klientów w terenie. Telefoniczne umawianie spotkań. Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych. Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej. Testowanie oferowanych urządzeń higienicznych u klienta. Raportowanie podejmowanych...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
  • Doradca handlowy – branża elektryczna

    JAKMET   Sobienki, pow. otwocki, gm. Osieck    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców i rozwijanie portfela klientów; Przygotowywanie ofert handlowych oraz kalkulacji cenowych; Prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych; Realizacja zamówień oraz celów sprzedażowych; Budowanie długofalowych relacji opartych na zaufaniu i...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Pozyskiwanie nowych oraz utrzymanie stałych klientów, Tworzenie ofert handlowych i analiza rentowności usług, Negocjowanie umów oraz budowanie relacji biznesowych, Nadzorowanie realizacji umów i współpraca z innymi działami, Realizacja celów sprzedażowych.
  • MATPLAST Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę   5 000 - 12 000 zł brutto/mies.  Szukamy 5 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska Pozyskiwanie i obsługa Klientów na terenie przydzielonego kraju UE; Telefoniczna i mailowa obsługa obecnych klientów; Przygotowywanie ofert; Realizacja kompleksowa zamówień; Budowanie długofalowych relacji z klientami; Udział w regularnych szkoleniach poszerzających wiedzę...
  • 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    prowadzenie spotkań z klientami i prezentacja oferty firmy, aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami, przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów do potrzeb klienta, realizacja celów...
  • Programista ds. Automatyzacji Procesów

    iStars Sp. z o.o.   Łódź    praca zdalna
    specjalista (mid)  pełny etat   8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Projektowanie i wdrażanie automatyzacji procesów biznesowych (integracje między systemami, workflowy, raporty). Praca z narzędziami typu Make / n8n – budowa i utrzymanie scenariuszy automatyzacji. Tworzenie i rozwijanie skryptów w Pythonie (np. integracje API,...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Indywidualnego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej; pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów

    Medicover Stomatologia   Toruń, Grudziądzka 74/76    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    12 godz.
    Co będziesz robić na co dzień? dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Specjalista ds. Zakupów

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zadania Sporządzanie zamówień, Bieżąca praca z bazą produktową i dbałość o poprawność danych, Współpraca z dostawcami i firmami kurierskimi, Weryfikowanie oferowanych przez dostawców warunków współpracy (cen, terminów dostaw), Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami, Budowanie...
  • Specjalistka / Specjalista ds. części zamiennych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Obsługa zgłoszeń klientów – telefonicznie i mailowo, w tym kontakt z centralą w języku angielskim. Analiza i weryfikacja potrzeb klientów oraz proponowanie skutecznych rozwiązań. Współpraca w zespole 3-osobowym oraz dbanie o terminową realizację zamówień. Dokumentowanie kontaktów i...
  • TUiR Allianz Polska S.A.
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia; Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz gotowe narzędzia i pomoc doświadczonych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w Sektorze Medycznym

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    13 godz.
    Umawianie wizyt oraz wydawanie dokumentacji medycznej i recept. Dbanie o wysoką jakość obsługi pacjentów. Pobieranie opłat za świadczone usługi. Promocja i sprzedaż usług medycznych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

    Grupa Pascal   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Redagowanie i publikowanie postów w social media; Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów; Realizacja krótkich filmów; Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych; Moderowanie komentarzy; Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich...

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.