Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1843

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Austria      za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

    P.P.H.U. Rekord Tomasz Wojciechowski   Konstantynów Łódzki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 400 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska obsługa telefonicznych i mailowych zapytań klientów niemieckojęzycznych; wprowadzanie oraz zamykanie zleceń w systemie wraz z wystawianiem faktur; prowadzenie aktualnej dokumentacji zgodnie z procedurami; współpraca z pozostałymi działami w codziennych procesach; dodawanie...
  •  
  • Konsultant z językiem niemieckim – obsługa klienta

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami; Rozwiązywanie problemów klientów z empatią i zaangażowaniem; Realizacja wskaźników jakości i zadowolenia klientów;
  • Trener Sprzedaży w Call Center z językiem bułgarskim

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych i produktowych w oparciu o nasze know-how; Wsparcie nowych agentów w pierwszych tygodniach pracy; Coaching i training on the job, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta; Realizacja zadań zgodnie z założonymi KPI;
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Nowa Wieś (pow. iławski, gm. Iława)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Młodszy Doradca / Młodsza Doradczyni Klienta Biznesowego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Twoja rola wspierasz Doradców Klienta Biznesowego w obsłudze klientów poprzez pomoc w wyborze odpowiednich produktów i usług bankowych; odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych; nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji; sprzedajesz produkty dla...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Rozwoju Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Strategia Rynkowa: Budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej na rynkach krajowych i zagranicznych. Rozwój Biznesu: Inicjowanie działań w celu zwiększenia potencjału rynków oraz pozyskiwanie nowych klientów i kanałów dystrybucji. Relacje: Budowanie i utrzymywanie długotrwałych...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Klient portalu Praca.pl   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Aktywne wspieranie pacjentów w całym procesie leczenia, dbając o ich satysfakcję i pozytywne doświadczenia na każdym etapie. Zarządzanie harmonogramami wizyt specjalistów oraz koordynowanie realizacji ustalonych planów terapeutycznych. Przekazywanie szczegółowych informacji na temat...
  • Doradca Techniczno-Handlowy

    Klient portalu Praca.pl   Rybnik    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Prowadzenie sprzedaży usług serwisowych, w tym czyszczenia hydrodynamicznego i chemicznego, a także serwisu układów olejowych. Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi partnerami. Rozwój nowych obszarów biznesowych i znajdowanie nowych kanałów...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży / Lider Ubezpieczeniowy

    Sylwia Regulska   Kraków, Bronowice, ul. Przybyszewskiego 56    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 15 000 zł netto (+VAT)/mies.
    12 dni
    Twoje Zadania Budowanie własnego zespołu agentów (rekrutacja i skuteczne wdrożenie). Motywowanie, inspirowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia celów sprzedażowych. Aktywny udział w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (sprzedaż własna i wsparcie zespołu). Analiza...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
  • Specjalista ds. telesprzedaży

    Confilogi Group sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   30,50 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących, powiększanie koszyków zakupowych, Obsługa Klientów na najwyższym poziomie, Nauka oraz rozwijanie swoich umiejętności sprzedażowych, Praca na pełen etat- 5 dni w tygodniu oraz co drugi weekend sobota i niedziela (za każdy...
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Nysa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Przedstawiciel Handlowy ds. HoReCa

    Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego   Pruszcz Gdański, teren województwa pomorskiego    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    obsługa klientów w kanale HoReCa (hotele i restauracje) teren woj. pomorskiego, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji biznesowych, dbanie o poprawny wizerunek firmy, monitorowanie rynku gastronomicznego na podległym terenie, monitoring, analiza i raportowanie wyników sprzedaży.
  • Przedstawiciel Handlowy

    Plastics Group Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obowiązki Pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów w wyznaczonym regionie. Realizowanie założonych planów sprzedażowych w różnych kategoriach produktowych. Prowadzenie skutecznych rozmów i negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo techniczne na podstawowym...
  • Agent Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o dzieło / kontrakt B2B   10 000 - 30 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Pozyskiwanie nieruchomości. Budowanie profesjonalnych relacji z klientami. Organizacja i zarządzanie cyklem sprzedaży. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Współpraca i dbałość o dobre relacje w zespole.
  • Inżynier ofertowy / Inżynierka ofertowa

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    przygotowywanie ofert dla inwestorów oraz koordynacja dokumentów powstających we współpracy międzybranżowej; analiza techniczna dokumentacji projektowej i formułowanie uwag; wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców i podwykonawców oraz weryfikacja otrzymanych wycen; tworzenie kompletnej...
  • FeniksChemia
    specjalista mid / senior / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 13 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska analiza rynku i poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych (aktywna praca w terenie) budowanie relacji z klientami; obsługa bieżących potrzeb klienta, praca w programie CRM; udział w eventach i imprezach targowych
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

    Foundever   Lublin    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta zgodna z najwyższymi standardami; Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów; Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
  • Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Ełk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i...
  • Opiekun Klienta Biznesowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Wola    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    codzienna współpraca z opiekunem portfela klientów oraz koordynacja działań z innymi zespołami; budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami biznesowymi; bieżący kontakt z klientami telefonicznie, mailowo i online; wspieranie klientów w obsłudze produktów oraz rozwiązywaniu...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Wyrobów Hutniczych

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twoje zadania będą obejmować: Aktywną sprzedaż i obsługę klientów z sektora B2B i indywidualnych. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Kompleksową obsługę procesów sprzedaży, od przygotowania ofert, przez koordynację dostaw, po...
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Mikołów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Włodawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Indywidualnego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Ostrów Wielkopolski    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej; pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem;...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Prime (klient zamożny)

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Kalisz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoja rola nawiązujesz i utrzymujesz długotrwałe relacje z klientami zamożnymi ze swojego portfela; analizujesz potrzeby i oczekiwania klientów w zakresie odpowiednich produktów i rozwiązań finansowych; prezentujesz i sprzedajesz produkty bankowości detalicznej, również w kanałach...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Zabrze    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Indywidualnego

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej; pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem;...
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoja rola wspierasz Doradców Klienta Biznesowego w obsłudze klientów poprzez pomoc w wyborze odpowiednich produktów i usług bankowych; odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych; nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji; sprzedajesz produkty dla...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa agencyjna  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    13 dni
    doradztwo w doborze rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów; obsługa klienta w zakresie abonamentów medycznych oraz programów ubezpieczeniowo-emerytalnych; nawiązywanie relacji i współpracy z klientem biznesowym, umawianie spotkań; przygotowywanie ofert i sprzedaż
  • Asystent Działu Sprzedaży - Inside Sales Air / Sea / Rail

    cargo-partner spedycja sp. z o.o. Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
  • Doradca handlowy

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Sprzedaż bezpośrednia produktów rolniczych do producentów rolnych; Wsparcie klientów i doradców w zakresie technologii upraw i zastosowania produktów; Realizacja celów handlowych zgodnie z polityką firmy; Zakładanie i prowadzenie poletek doświadczalnych; Monitorowanie...
  • Account Manager z doświadczeniem w sprzedaży B2B produktów premium z j. francuskim

    SLODKIE sp. z o.o. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Jak wygląda Twój dzień ? Przegląd nowych zapytań i przygotowanie ofert; Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo), negocjacje; Finalizowanie zamówień i follow-up; Współpraca z działem produkcji oraz zespołem sprzedaży; Będziesz odpowiedzialny za: Sprzedaż produktów premium na rynek...
  • Opiekun Pacjenta

    Corten Dental   Warszawa, Młynarska 26/28    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    13 dni
    Jaki będzie Twój zakres obowiązków? Zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. Organizowanie i nadzorowanie grafików lekarzy oraz planów leczenia. Przedstawienie pacjentom zakresu i etapów leczenia,​ warunków opieki oraz zaleceń...
  • Koordynator Sprzedaży

    Formel Sp. z o.o. S.K.   pomorskie    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Sprzedaż oferty Farmy Alexa dla grup zorganizowanych – od szkół, firm po ośrodki kultury itp. Opieka nad naszymi klientami od etapu sprzedaży po udaną realizację. Koordynowanie zespołu animatorów: tworzenie harmonogramów realizacji, wsparcie zaplecza logistycznego itp. Współtworzenie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    LKW WALTER   Austria, Wiener Neudorf      za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 8 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. obsługi słuchaczy / Sekretarz szkoły

    Instytut Pro Civitas Sp. Z o.o.   Kielce    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    prowadzenie rekrutacji słuchaczy do szkół oraz na szkolenia, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących, realizowaniem planów sprzedażowych, obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy, prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły. Szukamy Ciebie, jeżeli bardzo lubisz...
  • Praca.pl   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów i rozwijanie trwałych relacji w oparciu o wartości firmy. Rozpoznawanie potrzeb klientów i tworzenie optymalnie dopasowanych ofert ubezpieczeniowych. Prowadzenie skutecznych spotkań handlowych (zarówno online, jak i stacjonarnie). Realizacja...
  • Doradca techniczno - handlowy

    Praca.pl   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Utrzymywanie stałych relacji z klientami i regularne wizyty handlowe. Pozyskiwanie nowych klientów na przypisanym terenie. Realizacja celów sprzedażowych produktów betonowych. Monitorowanie należności i kontrola kredytów kupieckich. Aktualizacja bazy klientów oraz...
  • Doradca Ubezpieczeniowy

    Praca.pl   Nowy Targ    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Obowiązki Aktywne pozyskiwanie i kompleksowa obsługa nowych klientów. Prowadzenie spotkań handlowych i analiza potrzeb ubezpieczeniowych. Proponowanie optymalnych i dopasowanych rozwiązań ubezpieczeniowych. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z portfelem klientów. Planowanie i...
  • Agent handlowy z branży telekomunikacji

    Avotel Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Przedmiotem sprzedaży są systemy pomiarowe testujące oraz monitorujące ruch, fikcjonalność oraz jakość usług w sieciach telekomunikacyjnych. Klientami są najwięksi oraz średni operatorzy sieci i usług telekomunikacyjnych. W zakres sprzedaży wchodzą również niektóre usługi...
  • Przedstawiciel handlowy

    GRAFPOL B.M.Meszkes   Bydgoszcz    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta; doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych; doskonałe umiejętności sprzedażowe oraz umiejętność prezentacji; dobra organizacja pracy, dokładność, nastawienie na realizację celów; komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej...
  • Asystent ds. administracji

    Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    24 dni
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Extranet) i obsługa stypendiów. Tworzenie i...
  • Inspektor

    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad   Łomża    praca stacjonarna
    2 dni
  • Specjalista

    Ministerstwo Energii w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    5 dni
  • Starszy specjalista

    Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)
    5 dni

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.