Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1687

  • Hanna Fredrych
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Rekrutacja i wdrażanie - nowych współpracowników do Twojego Zespołu sprzedaży. Wsparcie Zespołu - w realizacji codziennych działań sprzedażowych - pomagasz zamieniać cele na konkretne wyniki. Monitorowanie - umiejętność pracy z danymi i identyfikacja obszarów...
  • Menadżer / Menadżerka Sprzedaży - mierniki przenośne V&A

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych w kraju i za granicą, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z...
  •  
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Reklamacji i Serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
  • Specjalista ds. ofertowania - branża kotłowa (k/m)

    Jww Invest S. A.   Katowice   
    specjalista mid / senior / junior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Miejsce pracy: Katowice Twoje przyszłe zadania: opracowywanie ofert dot. energetyki zawodowej/ przemysłowej: kotłów, rurociągów, bloków energetycznych, instalacji, analiza wymagań technicznych i dokumentów związanych z procedurą przygotowania oferty, udział w opiniowaniu wycen, tworzeniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Planogramowania i Merchandisingu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kompleksowe projektowanie i aktualizacja planogramów (w systemie Spaceman) dla różnych formatów sklepów. Uwzględnianie sezonowości, priorytetów sprzedażowych i ograniczeń fizycznych półki. Przekładanie twardych danych sprzedażowych i wskaźników (marża, rotacja) na wizualne strategie...
  • Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
  • Doradczyni Techniczno-Handlowa / Doradca Techniczno-Handlowy ds. Oświetlenia

    Klient portalu Praca.pl   Masów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    rozwijanie sieci współpracy z partnerami wykonawczymi, instalacyjnymi i projektowymi na podległym obszarze; prowadzenie rozmów handlowych oraz wsparcie techniczne klientów na etapie doboru rozwiązań; doradzanie w zakresie planowania i zastosowania systemów oświetleniowych; realizowanie...
  • Doradca / Doradczyni klienta z uprawnieniami UDT

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Łódź, Jana Karskiego 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Doradca Handlowy / Doradczyni Handlowa z j. czeskim

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy osób gotowych na rozwój i pracę na rynkach zagranicznych.
  • Doradca Handlowy B2B

    INTERNET UNION S.A.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Aktywne pozyskiwanie Klientów, promowanie oferty i marki usług SEEV; Współpraca z zespołem; Sprzedaż usług – podpisywanie umów; Rozwijanie swoich umiejętności sprzedażowych; Raportowanie wyników sprzedaży;
  • Business Development Representative with German and English

    TTEC   Kraków, Quattro Business Park 03    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    What You'll be Doing Looking to build long term relationships as a trusted advisor? Do you have a passion to maximize sales opportunities over the long term? You'll deliver amazing customer service and uncover sales opportunities for our technology client's customers. With a consultative selling...
  • TTEC
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    What You’ll Do: Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...
  • Handlowiec

    Audiostacja sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wybrany kandydat/kandydatka zajmować się będzie sprzedażą produktów z naszej oferty klientom biznesowym (dealerom). Zakres obowiązków będzie następujący: Opieka nad wybranymi klientami B2B (sklepy muzyczne, foto/video, komputerowe, Hi-Fi, gamingowe, sieci handlowe itp.) Aktywna codzienna...
  • Przedstawiciel Handlowy

    STALGROUP Sp. z o.o.   Rzeszów    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i rozwijanie istniejącego portfela na wyznaczonym terenie. Skuteczne prezentowanie naszych produktów/usług, tak aby klienci widzieli w nich realną wartość. Prowadzenie negocjacji handlowych i finalizowanie umów – liczy się...
  • DTH Selection Sp. z o.o.
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 18 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: Techniczny dobór urządzeń do automatyzacji procesów (armatura regulacyjna, zawory bezpieczeństwa, przepływomierze). Rozwój relacji handlowych i obsługa obecnych klientów firmy. Opracowywanie wstępnych koncepcji rozwiązań i konsultacje techniczne. Monitoring dostaw do...
  • DATACOL POLSKA SP Z O O
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Praca mobilna w wyznaczonym terenie zgodnie z miesięcznym harmonogramem pracy; Pozyskiwanie nowych kluczowych klientów poprzez prezentację produktów wg zasad Datacol; Sprzedaż produktów, monitoring płatności, egzekwowanie płatności; Udział w szkoleniach w siedzibie firmie i w targach na...
  • Kierownik Projektów (KAM)

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości: aktywne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy 8 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    codzienna obsługa klientów niemieckojęzycznych za pośrednictwem telefonu oraz kanałów pisemnych; udzielanie informacji dotyczących produktów, akcesoriów i ich użytkowania; wsparcie klientów w realizacji zamówień, zwrotów oraz zgłoszeń technicznych; dbanie o wysoką jakość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Stała, aktywna współpraca z klientami oraz zagranicznymi departamentami firmy. Przygotowywanie kompleksowych i atrakcyjnych ofert sprzedażowych na produkty i usługi firmy. Rejestrowanie i obsługa zamówień w systemie informatycznym. Monitorowanie i kontrola przebiegu realizacji przyjętych...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Katowice, Centrum    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    6 dni
    obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie; udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów; wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych; uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach; współpraca z innymi działami w celu...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Kontaktów z Klientem

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    6 dni
    Obsługa klientów znanej marki odzieżowej z zachowaniem wysokich standardów komunikacji; Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila, mediów społecznościowych oraz czatu; Zapewnianie rzetelnych odpowiedzi na pytania i zgłoszenia klientów; Współpraca z zespołem oraz dzielenie...
  • Doradca Techniczny / Doradczyni techniczna ds. Klienta Niemieckojęzycznego

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    6 dni
    Telefoniczne wsparcie klientów niemieckojęzycznych w zakresie usterek, gwarancji oraz części; Udzielanie wskazówek technicznych i proponowanie rozwiązań możliwych do wykonania zdalnie; Dobieranie produktów dopasowanych do potrzeb rozmówcy; Praca w systemie CRM oraz obsługa zgłoszeń...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Kluczowych Klientów

    GCC7 Services Ltd   Malta, St. Julians   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 20 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami. Realizacja i przekraczanie ustalonych dziennych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Bezpośredniej - Hurtownia Desek Targowych i Elewacyjnych

    Global-Biznes Sp. z o.o.   Koczargi Nowe    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Realizacja sprzedaży poprzez zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta na miejscu (biuro, plac). Samodzielne tworzenie profesjonalnych ofert cenowych, zestawień materiałowych i finalizowanie transakcji. Pełnienie roli eksperta w zakresie produktów (deski tarasowe, elewacyjne, akcesoria),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozpatrywania zgłoszeń klientów

    Klient portalu Praca.pl   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń dotyczących usług finansowych. Przygotowywanie pisemnych wyjaśnień oraz odpowiedzi dla klientów. Wprowadzanie danych i prowadzenie rejestru zgłoszeń w dedykowanym systemie. Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów powstałych w toku obsługi spraw.
  • Specjalista ds. Sprzedaży Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 50 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    6 dni
    Dołącz do naszego zespołu w biurze nieruchomości reprezentującym globalną markę, i rozpocznij swoją karierę jako międzynarodowy agent nieruchomości! Praca odbywa się w całym województwie Warmińsko-Mazurskie.
  • Konsultant / konsultantka ds. Sprzedaży Szkoleń

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: kontakt telefoniczny z firmami i prezentacja dostępnych usług szkoleniowych; rozpoznawanie potrzeb klientów i dobór odpowiednich rozwiązań; regularna współpraca z klientami przypisanymi do portfela; rozwijanie relacji i dbałość o jakość obsługi na każdym etapie;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Domów

    ABAKON BD Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    6 dni
    Twoja Rola Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (w tym poprzez rozmowy telefoniczne "na zimno"). Prowadzenie rozmów handlowych i realizacja celów sprzedażowych. Prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domów z prefabrykatów keramzytowych.
  • E-commerce Manager

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie i rozwój sprzedaży zagranicznej na platformach marketplace; Negocjacje z Amazon Vendor oraz obsługa Seller Central; Planowanie i realizacja strategii sprzedażowej w kanałach e-commerce; Współpraca z agencją marketingową w zakresie kampanii reklamowych i promocji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    6 dni
    obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia; prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM; współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi i doświadczenia...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rezerwacji i Obsługi Klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    odpowiadanie na zapytania klientów premium przez telefon, mail lub czat; wsparcie w zakupie biletów, korzystaniu z usług online i korzystaniu z programów lojalnościowych; szybkie reagowanie w sytuacjach awaryjnych związanych z podróżami; utrzymywanie profesjonalnej i przyjaznej komunikacji z...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    6 dni
    obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie; udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów; wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych; uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach; współpraca z innymi działami w celu...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Podróżnych

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    odbieranie połączeń przychodzących, maili oraz wiadomości na czacie od pasażerów; udzielanie informacji o dostępnych połączeniach, taryfach, miejscach i ewentualnych opóźnieniach; wspieranie klientów w procesie zakupu biletów, w tym wybór miejsca i formy płatności; dokładne...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    6 dni
    obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo; wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów; wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności; budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację;
  • Konsultant / Konsultantka klienta biznesowego

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    6 dni
    odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę; dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM; współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kontaktów z Klientem Podróżniczym

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    6 dni
    Obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail, tak aby każda rozmowa prowadziła do skutecznego rozwiązania ich spraw; Udzielanie rzetelnych informacji oraz reagowanie na zgłoszenia z zachowaniem wysokich standardów; Dbanie o poufność danych oraz profesjonalny przebieg kontaktu; Wspólna...
  • Opiekun / Opiekunka klienta eksportowego

    EMERALD Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: obsługa klientów zagranicznych i utrzymywanie z nimi stałego kontaktu; opracowywanie ofert sprzedażowych i negocjowanie warunków współpracy; nadzorowanie procesu realizacji zamówień eksportowych; reprezentowanie firmy podczas targów oraz spotkań z partnerami biznesowymi;
  • Konsultant / Konsultantka ds. sprzedaży

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    6 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Kontaktujemy się z obecnymi klientami w celu aktualizacji warunków promocyjnych, odbieramy także połączenia od użytkowników zainteresowanych naszymi usługami. Naszym zadaniem jest skuteczne pozyskanie i/lub utrzymanie klienta. Wyróżniają Cię: Dobra...
  • Konsultant / Konsultantka ds. sprzedaży

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   31,40 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    6 dni
    Lokalizacja: Olsztyn U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 31,40 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię bez górnego limitu. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia rozmów w...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    odpowiedzialność za obsługę klientów i sprzedaż produktów, utrzymanie porządku oraz pozytywnego wizerunku.
  • Credit Agricole Bank Polska S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Młodszy Doradca / Młodsza Doradczyni Klienta Biznesowego

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Współpraca z zespołem przy tworzeniu planów sprzedażowych; Aktywne docieranie do potencjalnych partnerów poprzez telefon i e-mail; Rozpoznawanie szans biznesowych oraz planowanie kolejnych kroków; Doradztwo w zakresie usług dopasowanych do potrzeb odbiorcy;
  • Specjalistka / Specjalista ds. części zamiennych (TCOK)

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów, ul. Potockiego 1 A    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Umowa na zastępstwo min. 1,5 roku Jaktorów ul. Potockiego 1A Zadania: Praca w 3 -osobowym zespole; Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów, również wewnętrznych; Analiza i weryfikacja zgłoszeń Klientów; Proponowanie rozwiązań mające na celu sprawne i terminowe zaspokojenie potrzeb...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Przygotowania Ofert Technicznych (Energetyka)

    Jww Invest S. A.   Katowice   
    specjalista mid / senior / junior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Miejsce pracy: Katowice Zadania: Tworzenie ofert dla sektora energetycznego – głównie w zakresie kotłowni, sieci rurociągowych i instalacji przemysłowych; Analiza wymagań technicznych oraz wsparcie w tworzeniu harmonogramów i kalkulacji kosztów; Współpraca z działem sprzedaży i...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Podróżnych

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    6 dni
    Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i wiadomości e-mail; Udzielanie wsparcia osobom planującym wyjazdy oraz rozwiązywanie zgłoszeń w przyjazny i profesjonalny sposób; Dbanie o bezpieczeństwo danych i prawidłowy przepływ informacji; Współpraca z zespołem w celu...
  • Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    6 dni
    obsługa pacjentów w zakresie rezerwacji wizyt, wydawania dokumentów i recept; wsparcie klienta podczas wizyty oraz udzielanie podstawowych informacji; realizacja płatności za usługi dodatkowe; promowanie i sprzedaż oferowanych świadczeń;
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Analiz Rynkowych

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie ERP. Przygotowywanie dokumentacji oraz analiz handlowych. Wsparcie działu w codziennych zadaniach operacyjnych. Aktywna współpraca z innymi działami w centrali. Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonych.
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • SMT Solutions Sebastian Solecki
    specjalista mid / junior / senior  kontrakt B2B   5 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (MŚP, duże przedsiębiorstwa). Dobór produktów z zakresu ubezpieczeń grupowych i abonamentów medycznych (portfolio Allianz Polska). Przygotowywanie i prezentacja ofert oraz prowadzenie rozmów handlowych. Budowanie i utrzymywanie...

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.