- Obsługa telefoniczna klientów z profesjonalnym doradztwem i prezentacją usług
- Przedstawianie funkcji produktów i aktualnych promocji
- Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych i podnoszenie satysfakcji klientów
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji opartych na zaufaniu
- Współpraca z zespołem w zakresie zapewnienia jakości obsługi
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1)
- Silne zdolności komunikacyjne i sprzedażowe
- Pozytywna energia, łatwość nawiązywania kontaktów
- Umiejętności techniczne i szybkie przyswajanie nowych informacji
- Wynagrodzenie podstawowe 7000 PLN plus prowizje ze sprzedaży
- Płatne szkolenie wprowadzające do pracy (11 tygodni)
- Umowę o pracę z możliwością pracy w pełni zdalnej
- Intensywne wsparcie w adaptacji i dostęp do szkoleń
- Elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym (pn-pt 7:00–20:00, sobota 10:00–18:00)
- Pakiet benefitów: MyBenefit, Luxmed, opcjonalne ubezpieczenie grupowe
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.