Manager / Menadżerka Klientów Korporacyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Twoja rola
Jako Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie zarządzanie istniejącym portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje:
- Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert produktów Credit Agricole Bank Polska, z naciskiem na korzyści dla klienta i rentowność banku
- Zarządzanie portfelem klientów, zapewniając zgodność z wymogami rentowności oraz optymalizację stosunku zysków do ryzyka
- Współpracę z podmiotami Grupy Credit Agricole w celu identyfikacji potrzeb klientów i tworzenia wspólnych ofert
- Zapewnianie zgodności operacji z przepisami i regulacjami, w tym standardami KYC, MIFID i AML
- Udział w procesie kredytowym, w tym przygotowywanie dokumentacji kredytowej i negocjacje
- Inicjowanie i udział w projektach usprawniających pracę i procesy w departamencie oraz całym pionie
- Wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą
Twój zespół
Współpracujesz z zespołem menadżerów sprzedaży oraz analityków bankowości korporacyjnej. Zespół, do którego dołączysz, prowadzi najbardziej złożone projekty dla klientów korporacyjnych, bazując na lokalnym know-how oraz światowych zasobach Grupy Crédit Agricole.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- Znasz rynek w obszarze klienta korporacyjnego na terenie zachodniej Polski
- Masz co najmniej 3-5 lat doświadczenia w bankowości lub finansach, co pozwala Ci doskonale rozumieć rynek i konkurencję
- Posiadasz wykształcenie wyższe (licencjat) w dziedzinie finansów, bankowości lub ekonomii
- Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, co umożliwia Ci swobodną komunikację z klientami i partnerami
- Potrafisz interpretować sprawozdania finansowe oraz rozumiesz dokumentację kredytową
- Jesteś otwarty na zmiany, potrafisz efektywnie działać i planować swoje działania
- Posiadasz prawo jazdy kategorii B.
- Cenisz etykę biznesową i współpracę z innymi
W zamian oferujemy:
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
- Umowę o pracę
- Szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring
- Możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- Programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego
- Działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
- Możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
- Pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.