Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy z branży lotniczej, poszukujemy osób na stanowisko:
- przygotowywanie i wysyłanie raportów sprzedaży,
- porównywanie aktualnych danych sprzedażowych z założonym planem i prognozami,
- przygotowywanie analiz ad-hoc dotyczących wydajności sprzedaży produktów przez poszczególne sektory,
- raportowanie wyników oraz efektów podejmowanych działań sprzedażowych,
- systematyczne wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie firmy,
- raportowanie danych sprzedażowych oraz zapewnienie wsparcia analitycznego innym działom firmy.
- min 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku pracy w dziale analitycznym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. dobrym,
- wykształcenie wyższe - preferowany profil ekonomiczny, informatyczny lub matematyczny,
- zaawansowana znajomość MS Office (szczególnie: EXCEL, Outlook, PowerPoint, Access, Word),
- motywacja do rozwoju kompetencji analitycznych,
- sumienność, dokładność, skrupulatność, terminowość, zaangażowanie w powierzone zadania.
- pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole specjalistów,
- możliwość rozwoju kompetencji zawodowych oraz interpersonalnych poprzez codzienne wykonywanie ciekawych zadań oraz uczestniczenie w projektach,
- szkolenia specjalistyczne i kompetencyjne umożliwiające poszerzenie kwalifikacji zawodowych,
- stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat (długofalowa współpraca),
- możliwość wpływu na strategiczne dla firmy decyzje dzięki sumiennej pracy.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.