jednostka organizacyjna: Dział Operacji Finansowych wymiar czasu pracy: pełny etat forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i z rozliczaniem zobowiązań w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
Rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów zobowiązań (elektroniczny obieg i system ERP). Wstępna kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych krajowych i zagranicznych. Ewidencja i aktualizacja danych kontrahentów. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów wewnętrznych. Wsparcie w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Twoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej; pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Jeżeli chcesz być odpowiedzialna/y za…. Księgowanie (dekretacja) faktur sprzedaży wraz z weryfikacją poprawności obowiązków podatkowych oraz uzgadnianie rejestru sprzedaży; Dekretowanie list płac oraz uzgadnianie sald kont we współpracy z Działem HR; Prowadzenie, rozliczanie i...
Klient portalu Praca.pl
Sosnowiec
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zarządzanie portfelem spraw na etapie późnej windykacji, minimalizacja strat oraz kontrola efektywności procesów i kosztów; Koordynowanie działań windykacyjnych, egzekucyjnych i regresowych we współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi, kancelariami prawnymi oraz firmami faktoringowymi;...
Wsparcie Działu Finansowego w zakresie: Kontroli faktur zakupowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Archiwizacji dokumentów; Przygotowywania raportów i zestawień na potrzeby jednostki, banków oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS) Współpracy z księgowością;...
Arche Consulting is created by people passionate about their careers, combining their knowledge and experience gained through many years of practice in the conduct of recruitment, consulting and training projects for diverse companies, in terms of both size and capital. The fusion of our experience and passion to act allows us to efficiently support the companies in recruiting employees and to help candidates to find an appropriate employment.
Sales Ledger Clerk with Spanish or Portuguese
Location: Gdańsk
Ref. No.: SLC/MP
ABOUT THE ROLE
The Sales Ledger Clerk is responsible for ensuring all incoming payments are correctly allocated to customer invoices. This role is responsible for processing very high volumes of payments for EMEA. Typical tasks, you would be engaged with, during a common working day:
checking for any payments that need allocating and paying,
reconciliation of payments to BACS,
recording the batches posted,
running the unmatched cash report,
chasing customers for remittance advice’s,
forwarding credits (and debits),
reviewing of outstanding debits,
escalation of issues to Sales Ledger Team Leader.
REQUIREMENTS
High level of attention to detail,
Knowledge of Microsoft Office, especially good Excel skills,
Basic understanding of account processes,
High English skills,
Advance Spanish or Portuguese skills,
Accurate data entry skills,
Basic knowledge of Oracle system is an advantage.
OUR CLIENT OFFERS:
Permanent job contract after probation period,
Private medical healthcare,
MyBenefit system,
Fantastic working culture where you can make an impact,
Friendly work atmosphere.
If you are interested, please send the application by clicking the application button.
jednostka organizacyjna: Dział Operacji Finansowych wymiar czasu pracy: pełny etat forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i z rozliczaniem zobowiązań w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
Rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów zobowiązań (elektroniczny obieg i system ERP). Wstępna kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych krajowych i zagranicznych. Ewidencja i aktualizacja danych kontrahentów. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów wewnętrznych. Wsparcie w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
10 dni
Twoja rola po przeszkoleniu pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; od trzeciego miesiąca pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Twoja rola pracujesz z klientem zamożnym, badasz jego potrzeby i aktywnie oferujesz produkty bankowości detalicznej; pozyskujesz nowego klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkania, aby zbudować długotrwałe relacje finansowe z klientem;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Jeżeli chcesz być odpowiedzialna/y za…. Księgowanie (dekretacja) faktur sprzedaży wraz z weryfikacją poprawności obowiązków podatkowych oraz uzgadnianie rejestru sprzedaży; Dekretowanie list płac oraz uzgadnianie sald kont we współpracy z Działem HR; Prowadzenie, rozliczanie i...
Klient portalu Praca.pl
Sosnowiec
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zarządzanie portfelem spraw na etapie późnej windykacji, minimalizacja strat oraz kontrola efektywności procesów i kosztów; Koordynowanie działań windykacyjnych, egzekucyjnych i regresowych we współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi, kancelariami prawnymi oraz firmami faktoringowymi;...
Wsparcie Działu Finansowego w zakresie: Kontroli faktur zakupowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Archiwizacji dokumentów; Przygotowywania raportów i zestawień na potrzeby jednostki, banków oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS) Współpracy z księgowością;...