asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Identyfikacja potencjalnych klientów i projektów na rynku budowlanym. Analiza danych z serwisów branżowych i monitoring inwestycji. Współpraca z działem sprzedaży przy przygotowywaniu ofert i materiałów informacyjnych. Kontakty z klientami w celu gromadzenia informacji i...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Opis stanowiska: Bieżące śledzenie rynku budowlanego i wyszukiwanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca z narzędziami do analizy danych branżowych, w tym Kompas Inwestycji. Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych. Utrzymywanie kontaktu...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
Klient portalu Praca.pl
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Twój zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie...
Grupa ALUFLEXPACK jest wiodącym producentem opakowań aluminiowych dla przemysłu spożywczego oraz farmaceutycznego. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz inwestycjom w najnowszą technologię ALUFLEXPACK stała się preferowanym dostawcą dla wielu międzynarodowych klientów. Aby wzmocnić nasz zespół w Tychach (województwo Śląskie) obecnie poszukujemy:
Sales Support Specialist
Miejsce pracy: Tychy
Opis stanowiska
wpisywanie zamówień do systemu
zamawianie produktów w zakładach Grupy
zgłaszanie reklamacji
wystawianie faktur i innych dokumentów
przygotowywanie dokumentacji eksportowej
nadzór nad dokumentacją od producenta oraz przygotowanie pełnej dokumentacji dla Klienta
aktywna współpraca z pracownikami w Grupie
raportowanie wyników pracy
odpowiednie reagowanie na potrzeby rynku
Wymagania
wykształcenie średnie
dobra znajomość języka angielskiego
dobra znajomość MS Office, Navision, Comarch
samodzielność w wykonywaniu obowiązków
doświadczenie z branży mile widziane
prawo jazdy kat. B oraz chęć ew. wyjazdów z dostawą do Klientów
Oferujemy
pracę na pół lub cały etat w oparciu o stabilne warunki zatrudnienia
narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku
atrakcyjne warunki wynagrodzenia
możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Identyfikacja potencjalnych klientów i projektów na rynku budowlanym. Analiza danych z serwisów branżowych i monitoring inwestycji. Współpraca z działem sprzedaży przy przygotowywaniu ofert i materiałów informacyjnych. Kontakty z klientami w celu gromadzenia informacji i...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Opis stanowiska: Bieżące śledzenie rynku budowlanego i wyszukiwanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca z narzędziami do analizy danych branżowych, w tym Kompas Inwestycji. Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych. Utrzymywanie kontaktu...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
Klient portalu Praca.pl
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Twój zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie...