specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 6 997 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, centrum
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
15 dni
Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej;Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen;Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń;Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych;Przygotowywanie legitymacji...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatek/ów z Bydgoszczy i okolic na stanowisko:
Sekretarka
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie/ Bydgoszcz
Nr Ref.: SEKRETARKA/07/16/BDG
Zadania: • Wykonywanie bieżących spraw administracyjno-biurowych; • Rejestracja faktur w systemie; • Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; • Przygotowywanie tłumaczeń, pism, prezentacji itp.; • Przygotowywanie i obsługa spotkań służbowych ( także z gośćmi z zagranicy); • Organizacja podróży służbowych dla zarządu i pracowników; • Obsługa urządzeń biurowych.
Wymagania: • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; • Znajomość MS Word oraz MS PowerPoint; • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem; • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy; • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista; • Umiejętność pracy pod presją czasu; • Gotowość do podjęcia pracy od zaraz.
Oferujemy: • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową za pośrednictwem agencji z możliwością przejęcia przez Klienta w późniejszym terminie; • Pracę od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze etatu; • Pakiet świadczeń socjalnych; • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy; • Możliwość dłuższej współpracy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 6 997 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
4 dni
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
Klient portalu Praca.pl
Jelcz-Laskowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, centrum
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
15 dni
Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej;Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen;Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń;Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych;Przygotowywanie legitymacji...
Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komunikacji, przygotowywanie analiz, raportów,...