Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Sekretarka

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Otwock, Szpital ECZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
  • Pracownik Administracyjno -Biurowy

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Sekretarka / Sekretarz

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Radomsko    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Sekretarka

    FRAC DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
  • Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

    NORMA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
  • Pracownik obsługi sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarka

Banimex
Będzin
praca stacjonarna
1969 dni temu

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ BANIMEX” Sp. z o.o. jest firmą która zatrudnia ludzi potrafiących dzielić swoją pasję w dziedzinie budownictwa z zaangażowaniem w pracy zawodowej. Posiadamy zespół pracowników aktywnie patrzących na zadania firmy z więcej niż jednej perspektywy. Zasadniczym celem firmy wynikającym z jego strategii, jest umacnianie i rozwijanie pozycji w Polskiej branży budownictwa inżynieryjnego jako Generalny Wykonawca.

OFERTA PRACY

Sekretarka

Miejsce pracy: Będzin

OPIS STANOWISKA:
  • prowadzenie sekretariatu – przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń,
  • rejestracja korespondencji wychodzącej oraz jej wysyłka,
  • rejestracja korespondencji przychodzącej, segregowanie dokumentów,
  • nadzór i dbałość o właściwy i terminowy przepływ dokumentów,
  • organizacja, koordynacja i nadzór nad sprawnym przebiegiem spotkań biznesowych,
  • przygotowanie posiedzeń organizowanych przez zarząd Spółki,
  • planowanie i prowadzenie terminarza spotkań zarządu,
  • przyjmowanie interesantów, gości itp.,
WYMAGANIA:
  • wykształcenie wyższe,
  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • prawo jazdy kat. B,
  • wysokie umiejętności organizacyjne,
  • wysoki poziom kultury osobistej
OFERUJEMY:
  • umowa o pracę,
  • korzystne warunki zatrudnienia wraz z podstawowymi narzędziami pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę przy ambitnych projektach.

Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie ul Energetyczna 10. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawnia.


Na przesyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”

 

Poznaj

Banimex

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o. rozpoczęło swoją działalność w 1996 roku i od tego czasu systematycznie poszerzało zakres swoich usług w budownictwie mostowym, drogowym oraz kubaturowym. Pozwoliło to firmie na zapewnienie rozwoju oraz zdobycie stabilnej sytuacji na wymagającym rynku. Największym potencjałem firmy jest zespół wysokiej klasy specjalistów w zakresie kompleksowego zarządzania procesem budowlanym, posiadających wieloletnie doświadczenie wynikające ze zrealizowanych kontraktów o zróżnicowanej skali trudności.

Do tej pory zrealizowaliśmy ponad 250 projektów w całej Polsce, dzięki czemu możemy sprostać najwyższym oczekiwaniom naszych Klientów. Nasza spółka posiada pełne zaplecze budowlane, nowoczesny sprzęt, narzędzia, park maszynowy, flotę samochodów dostawczych i ciężarowych oraz pojazdów dźwigowych. Dzięki  temu jesteśmy w pełni mobilni i możemy sprawniej i bezpieczniej realizować powierzone nam inwestycje.

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Sekretarka

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Otwock, Szpital ECZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
  • Pracownik Administracyjno -Biurowy

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Sekretarka / Sekretarz

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Radomsko    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Sekretarka

    FRAC DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
  • Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

    NORMA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
  • Pracownik obsługi sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...