Najnowsze oferty pracy

  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

    NORMA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Rejestratorka medyczna

    Termedia Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Prowadzenie zapisów pacjentów i kalendarza wizyt Telefoniczne potwierdzanie wizyt Weryfikacja płatności Dbanie o obieg dokumentów Przygotowywanie zestawień Kierowanie pacjentów do odpowiednich gabinetów
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy (praca dla studentów)

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarka

WAJNERT MEBLE sp. z o. o.
dolnośląskie, Międzybórz k/ Oleśnicy
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
986 dni temu

WAJNERT to polska marka znana od 35 lat z funkcjonalnych mebli wysokiej jakości. Zajmuje czołowe miejsce wśród polskich producentów mebli. Zaprojektowane z największą starannością, nowoczesne kolekcje mebli zyskują aprobatę zarówno klientów, jak i ekspertów branżowych oraz Partnerów firmy.


Firma WAJNERT MEBLE jest jednym z największych pracodawców w regionie. Obecnie firma zatrudnia wspaniałych pracowników, z których każdy jest ekspertem w swoim fachu. Razem tworzą kolekcje, które nie tylko są wystawiane na światowych targach, zostają wyróżnione za jakość i design, ale przede wszystkim stanowią wygodną enklawę rodzinnego życia.

 

Nasz obecny zespół wymaga wsparcia poszukujemy

Obecnie do jednej ze spółek Grupy Meble Wajnert poszukujemy:
Sekretarka
Miejsce pracy: Międzybórz k/ Oleśnicy
Twój zakres obowiązków:
  • obsługa administracyjno-organizacyjna sekretariatu
  • przyjmowanie gości firmy
  • koordynowanie przepływu informacji oraz korespondencji firmowej
  • obsługa centrali telefonicznej
  • archiwizacja dokumentów
  • wykonywanie prac administracyjnych wspomagających pozostałe działy
  • dbanie o stan zaopatrzenia wszystkich działów w materiały biurowe i artykuły spożywcze
Nasze wymagania:
  • doskonała organizacja pracy, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
  • sumienność, odpowiedzialność, lojalność
  • komunikatywność
  • biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych
Nasza oferta:
  • stałe godziny pracy
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • ciekawa praca w dużej organizacji
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wajnert Meble sp. z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia: 29.08.97, o ochronie danych osobowych – (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)". Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pana/Pani danych."

„Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej rekrutacji w systemie internetowym. Na podstawie art. 6 ust. 1 a) RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Wajnert Meble spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Międzyborzu, przy ul. Kolejowej 67, 56-513 Międzybórz, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko, w tym w szczególności numeru telefonu, adresu e-mail, adresu zamieszkania, informacji o wcześniejszym zatrudnieniu i innych danych ujawnionych w przesłanym CV, w tym również zamieszczonego tam zdjęcia (wizerunku).Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie.”

Jednocześnie informujemy, że CV niezawierające powyższego oświadczenia nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wajnert Meble spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Międzyborzu przy ul. Kolejowej 67, 56-513 Międzybórz,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody,
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres tej i przyszłych rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 lat,
4) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej na adres siedziby Administratora danych lub elektronicznie na adres e-mail dane.osobowe@wajnert.com.pl. W przypadku wniesienia sprzeciwu przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w ww. celach,
5) ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
6) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko,
7) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 

Poznaj

WAJNERT MEBLE Sp. z o. o.

Wajnert Meble

Jesteśmy tam, gdzie tego potrzebujesz
Polskie korzenie i rodzinne tradycje pozwoliły nam zbudować prężnie rozwijającą się firmę, o mocnej pozycji w branży. Od 37 lat nasze projekty charakteryzują się wyjątkowym designem i funkcjonalnością, czego odzwierciedleniem są meble, z których stworzysz swój idealny zestaw wypoczynkowy.

Posiadamy ogólnopolską sieć punktów sprzedaży – salony firmowe oraz ponad 300 dystrybutorów partnerskich. Działamy również na rynku międzynarodowym, na 3 kontynentach. To w sumie ponad 22 krajów, w których można kupić produkty marki Wajnert.

Siła tkwi w zespole

Wierzymy, że prawdziwa siła firmy tkwi w zespole. Zatrudniamy wspaniałych pracowników – wielu z nich współpracuje z nami od wielu lat. To sprawia, że stają się ekspertami w swojej dziedzinie. Dzięki ich doświadczeniu, możemy oferować Wam najlepsze rozwiązania funkcjonalne oraz produkty dopracowane w najdrobniejszym szczególe, które odznaczają się designem na światowym poziomie. Wspólnie tworzymy kolekcje mebli, które doceniają nie tylko ich użytkownicy, ale także eksperci z branży.

Od początku swojego istnienia ufamy sprawdzonym rozwiązaniom, ale nie boimy się nowatorskich pomysłów i innowacyjnych idei. Uważamy, że sukces gwarantuje tylko i wyłącznie odważne patrzenie w przyszłość z jednoczesnym poszanowaniem przeszłości. Wierzymy, że ewolucja jest lepsza od rewolucji.

Podobne oferty

  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Wrocław    praca hybrydowa
    asystent
    1 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Specjalista / Specjalistka - Asystent / Asystentka Kierownika Katedry

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

    NORMA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
  • Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową

    Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Rejestratorka medyczna

    Termedia Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Prowadzenie zapisów pacjentów i kalendarza wizyt Telefoniczne potwierdzanie wizyt Weryfikacja płatności Dbanie o obieg dokumentów Przygotowywanie zestawień Kierowanie pacjentów do odpowiednich gabinetów
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy (praca dla studentów)

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...