Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. SEO content

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gliwice    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i zarządzanie treściami marketingowymi dla różnych kanałów, Analiza trendów, efektywności marketingu, tworzenie KPI.
  • Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker

    TELUS International AI Inc.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    14 godz.
    Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
  • Specjalista ds. e-marketingu

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków ścisła opieka nad strategią e-marketingową naszej marki; aktywne uczestnictwo w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji online; monitorowanie i analizowanie efektywności działań marketingowych, wprowadzanie innowacji w kampaniach; stałe...
Zobacz więcej ofert pracy

SEO/SEM Specialist

JCommerce Sp. z o. o.
Katowice
praca stacjonarna
1966 dni temu

   

SEO/SEM Specialist
Miejsce pracy: Katowice
Co będziesz robić w naszym zespole?

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/ -a za tworzenie i wdrażanie strategii SEM w oparciu o pozycjonowanie stron internetowych firmy i narzędzia PPC, a także brał/ -a aktywny udział w działaniach zespołu marketingu, kierowanych do sektora IT i HR. Do Twoich zadań będzie należało tworzenie i wdrażanie strategii SEM z uwzględnieniem ruchu organicznego i PPC w wyszukiwarce, optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, tworzenie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, YouTube Ads oraz kampanii remarketingowych. Będziesz również zajmował/ -a się analizą danych, przygotowywaniem raportów z prowadzonych działań, regularnym monitoringiem i analizą działań konkurencji oraz poszukiwaniem nowych rozwiązań, a także wspierał działu marketingu w realizacji bieżących zadań z zakresu marketingu cyfrowego (content marketing, marketing automation, lead generation).

#musthave
  • minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM (PPC oraz SEO)
  • bardzo dobra znajomość narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Data Studio czy Semstorm
  • poparte sukcesami doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
#nicetohave
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla branży IT lub/i rekrutacyjnej na rynku polskim i międzynarodowym
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook/LinkedIn/YouTube Ads będzie dodatkowym atutem

O warunkach finansowych porozmawiasz z rekruterką.

podczas waszej pierwszej rozmowy telefonicznej

Poznaj nasze przykładowe projekty.
Współpraca z JCommerce to:
  • możliwość elastycznych godzin pracy oraz pracy zdalnej
  • rewelacyjny zespół z dużym poczuciem humoru, energicznie i optymistycznie nastawiony do świata
  • silny kompetencyjnie zespół, szkolenia i certyfikacja umiejętności
  • system benefitów do wyboru, a w nim: karnet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, vouchery na paliwo, bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne (np. kino, teatr, koncerty) i wiele innych
  • niepowtarzalna atmosfera, nowoczesne biuro, wyjazdy i spotkania integracyjne

JCommerce SA obecne jest na rynku od 2005 roku. Świadczymy usługi w obszarach technologicznych: Java, .NET, PHP, Front-End, QA, Business Intelligence oraz ERP dla klientów z Polski i zagranicy. Naszą misją jest wspieranie firm w ciągłym procesie cyfrowej transformacji. Dzieląc się wiedzą, talentem i kompetencjami naszych specjalistów, zapewniamypartnerom rozwój i współpracę opartą na zaufaniu.


Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę JCommerce SA dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu obecnej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)”.


Administratorem danych jest JCommerce SA z siedzibą w Katowicach (40-600) przy ul. T. Kościuszki 227. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/ Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody, także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/ Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/ Pana wyraźnej zgody.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. SEO content

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gliwice    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i zarządzanie treściami marketingowymi dla różnych kanałów, Analiza trendów, efektywności marketingu, tworzenie KPI.
  • Personalized Internet Ads Assessor - German Speaker

    TELUS International AI Inc.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online
    14 godz.
    Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
  • Specjalista ds. e-marketingu

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Zakres obowiązków ścisła opieka nad strategią e-marketingową naszej marki; aktywne uczestnictwo w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji online; monitorowanie i analizowanie efektywności działań marketingowych, wprowadzanie innowacji w kampaniach; stałe...