Najnowsze oferty pracy

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Coordinator

E NET PRODUCTION Sp.z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
1591 dni temu

Obecnie poszukujemy:

Service Desk Coordinator
Miejsce pracy: Katowice

Jeśli chcesz podjąć ciekawe wyzwanie zawodowe, rozumiesz działanie systemów e-commerce, jesteś związany od kilku lat z branżą IT i wdrażałeś w życie najlepsze standardy komunikacji z klientem i rozwiązywania zgłoszeń serwisowych, to jesteś osobą, którą chcemy poznać. Czeka Cię bezpośrednia współpraca z doświadczonym zespołem Konsultantów, Software Developerów, Product Ownerów i Project Managerów firmy ENP. Nasze zespoły rozwijają i wspierają jeden z największych systemów e-commerce, który powstał w Polsce i każdego dnia obsługuje miliony użytkowników internetowych, a swoje udane działania on-line prowadzą na tym systemie takie marki jak: CCC, Media Markt, Media Expert, Samsung, Avans, Salony Agata, Sizeer, Timberland, Kler. Rozpoczynając ten proces rekrutacyjny, chcemy znaleźć osobę, która będzie koordynować działania zespołu odpowiedzialnego za rozwiązywanie zgłoszeń, a także wspierać ich w codziennych zadaniach i czuwać nad zachowaniem wprowadzanych standardów.

 

Zadania na Twoim nowym stanowisku:
  • analiza aktualnego przebiegu procesowania zgłoszeń serwisowych, wprowadzanie usprawnień, tworzenie procedur,
  • wdrażanie nowych standardów realizacji zgłoszeń zespołu Service Desku i kontrola ich przestrzegania,
  • katalogowanie sposobów rozwiązywania problemów z obszaru Service Desku i prezentowanie ich zespołom developerskim,
  • zarządzanie pracą zespołu, rozdzielanie zadań i ustalanie priorytetów,
  • wsparcie zespołu przy wykonywaniu zadań,
  • zapewnienie sprawnej komunikacji w zespole,
  • udoskonalanie standardów komunikacji z klientem, dbałość o ich przestrzeganie i zachowanie dobrych relacji biznesowych,
  • analiza napływających zgłoszeń ze strony partnera i zapewnienie płynnego ich procesowania,
  • przestrzeganie zapisów SLA,
  • prowadzenie raportów i statystyk na wewnętrzne potrzeby firmy oraz dla klienta, zgodnie z zasadami współpracy ujętymi w umowie,
  • bliska współpraca z software developerami, project managerami, product ownerami, service desk konsultantami, testerami.
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy związanej z rozwiązywaniem zgłoszeń serwisowych uregulowanych zapisami SLA przy równoczesnym kontakcie z klientem zewnętrznym,
  • doświadczenie z systemami ticketowymi,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie w zakresie wprowadzania usprawnień w pracy Service Desku, poparte zakończonymi sukcesem projektami.
  • proaktywne podejście do pracy, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz asertywność,
  • rozumienie procesu tworzenia oprogramowania, testowania rozwiązań i zasad wdrażania kodu na produkcję,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • bardzo dobra priorytetyzacja zadań,
  • przygotowanie do pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasu,
  • komunikatywność i chęć dzielenia się wiedzą,
  • dokładność i samodzielność,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (B1/B2).
Mile widziane:
  • doświadczenie w rozwoju oprogramowania jako Software Tester, Developer czy Specjalista ds. Wdrożeń,
  • znajomość JIRA,
  • prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
  • rozwój umiejętności i zdobycie praktycznego doświadczenia w bardzo szerokim zakresie branży e-commerce,
  • udział w rozwojowych projektach wewnętrznych ENP (praca z najlepszymi specjalistami w branży) i zewnętrznych (praca dla klientów ENP),
  • stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie - jesteśmy otwarci na różne formy współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa zlecenie),
  • pakiet benefitów (w tym ubezpieczenie medyczne MEDICOVER, grupowe na życie WARTA, pakiet sportowy OK System),
  • szkolenia i rozwój osobisty,
  • konwersacje w języku angielskim z Native Speakerem pracującym na co dzień w siedzibie ENP,
  • pracę w nowoczesnym biurze, znajdującym się w dobrze skomunikowanej części Katowic,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy i świetnych ludzi wokół z ciekawymi zainteresowaniami,
  • możliwość awansu zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...