Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Senior Super User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    YOUR ROLE Do you have experience in IT? Well, you may be the IT Professional (Senior Super User) we are looking for. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Support during implementation of the WMS system in the warehouse; Providing IT support for end users of the WMS system (advise, problem-solving); Provide...
  • Opiekun klienta z językiem angielskim

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
  • Analityk biznesowo-systemowy

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przeprowadzanie analizy procesowej, biznesowej we właściwych obszarach - prowadzenie prac analitycznych we współpracy zespołem deweloperskim i z Product Ownerem. Weryfikacja potrzeb biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemie. Analiza potrzeb biznesowych i...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wdrożeń

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zadania: wdrażanie i wspieranie kluczowych klientów we wdrożeniach wszystkich komponentów z portfolio Certum (wdrożenia On-Premises i w formule SaaS).
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Konsultant ds. IT Katowice
Service Management Consultant (ServiceNow transformation)

Service Management Consultant (ServiceNow transformation)

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
1645 dni temu
Service Management Consultant (ServiceNow transformation)
What will you do?

Service Management Consultant in collaboration with clients, ServiceNow architects and developers plays a key role in the implementation of best practices within Now Platform based on Capgemini and industry standards. The role requires profound business acumen and understanding as well as thorough understanding of ServiceNow configuration and admin capabilities with use of agile methodology.


As Service Management Consultant you will join Project & Consulting Service Line designing, developing and implementing processes, conducting research and performing analysis required to build respective modules within ServiceNow Platform. You will be capturing business requirements in a form of agile stories, as well as testing configured functionalities end to end as soon as these have been developed.


 


Main accountabilities:


1. Service Transition and Transformation projects



  • Design, test and transition solutions within ServiceNow Platform,

  • Perform thorough data analysis, while engaged in migration projects, in order to provide requirements for developers enabling configuration and customization,

  • Provide ‘Early Life Support’ - delivering Service Management and Service Integration services and handing over support to the future delivery teams,

  • Design and execute E2E trainings and UAT.


 


 2. Service Implementations



  • Assist in gathering core configuration requirements, translate these into design model and manage the overall implementation process in cooperation with developers,

  • Capture customer’s and service providers’ requirements into stories, solution the approach and manage the overall implementation process in cooperation with developers.


 


 3. Service Remediation projects


  • Assisting Delivery teams to rectify issues and improve service delivered to the customers against ServiceNow Platform.
Who will you be working with?

Service Management Consulting is a team of well-trained professionals who engage in business analysis and consulting with great enthusiasm and passion. Our broadly skilled people allow Capgemini to deliver challenging projects across Europe, Asia and Americas.


We deliver ITSM implementations using Service Now platform, IT process remediations, non-IT related Service Now implementations as well as digital transformation projects using organizational change management and agile methodologies. We believe in learning through experience and delivering on time and above client expectations.

Who are we looking for?

Candidate_s profile



  • Organizational and time management skills with the ability to prioritize, self-starter able to work independently with minimum of supervision

  • Strong analytical skills are needed to critically evaluate the information gathered from multiple sources, reconcile conflicts

  • Facilitation skills to assist gathering requirements in workshops and provide training to clients and internal team members


 


Requirements:



  • 2+ years of hands on experience in ITSM processes,

  • 1+ years of hands on experience in business analysis and configuration or administration of at least one module of ServiceNow Platform – as a must,

  • Understanding of agile methodology - as a must,

  • Decompose high-level information into details,

  • Use of industry recognized technologies in order to facilitate work environment,

  • Excellent command of English language,

  • Demonstrate experience in communicating across all levels of an organization.


 


Nice to have:



  • Experience in Service Request Management and Fulfillment, Service Catalogue,

  • Familiarity with automation solutions (cloud provisioning, orchestrations etc.),

  • ServiceNow System Administration or ServiceNow Certified Implementation certifications,

  • Experience in implementation of non-ITSM ServiceNow modules (i.e. HR, CSM)


 


Mobility Requirements:


  • Ability to travel: ~30% travelling to EU (weekends at home), also team members can join projects in USA/ Canada/Australia regions.
What we offer

Atmosphere



  • Working with great people and in legendary atmosphere

  • No formal dress code

  • Annual family picnics

  • Unforgettable integrational events

  • Employee volunteering opportunities and interesting CSR projects

  • We value and respect diversity in terms of gender, nationality, roles, age, interests

  • Internal celebration initiatives: Children\'s Day, St. Nicholas Day and many more

  • Supporting employees\' hobbies: Business Run, e-sport games, basketball, volleyball


 


 Development



  • Development in expert or leader competencies

  • Broad training offer with possible co-funding

  • Access to Harvard Business Review knowledge base

  • Introduction plan for new employees and Buddy Initiative

  • A wide range of instructor-led and e-learning trainings

  • Co-financing for post-graduate studies and courses

  • Many companies under one roof / internal headhunters

  • Internal development events: conferences, meetings, communities

  • Education First platform for learning English online

What we offer

Atmosphere



  • Working with great people and in legendary atmosphere

  • No formal dress code

  • Annual family picnics

  • Unforgettable integrational events

  • Employee volunteering opportunities and interesting CSR projects

  • We value and respect diversity in terms of gender, nationality, roles, age, interests

  • Internal celebration initiatives: Children\'s Day, St. Nicholas Day and many more

  • Supporting employees\' hobbies: Business Run, e-sport games, basketball, volleyball


 


 Development



  • Development in expert or leader competencies

  • Broad training offer with possible co-funding

  • Access to Harvard Business Review knowledge base

  • Introduction plan for new employees and Buddy Initiative

  • A wide range of instructor-led and e-learning trainings

  • Co-financing for post-graduate studies and courses

  • Many companies under one roof / internal headhunters

  • Internal development events: conferences, meetings, communities

  • Education First platform for learning English online

About us

Capgemini’s Cloud Infrastructure Services unit is a global team of technology experts and domain specialists that helps businesses from all around the world extract maximum business value from their IT investment and facilitates their journeys to the cloud.


In addition to facilitating journeys to the cloud, we support businesses by providing services such as helpdesk services (human and AI powered), network access and maintenance, hosting and maintaining applications, IT operations and much more. We do all this in 24 languages from 4 locations in Poland.


Join our global team and be part of technology transformation. 

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Senior Super User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    YOUR ROLE Do you have experience in IT? Well, you may be the IT Professional (Senior Super User) we are looking for. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Support during implementation of the WMS system in the warehouse; Providing IT support for end users of the WMS system (advise, problem-solving); Provide...
  • Opiekun klienta z językiem angielskim

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
  • Analityk biznesowo-systemowy

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przeprowadzanie analizy procesowej, biznesowej we właściwych obszarach - prowadzenie prac analitycznych we współpracy zespołem deweloperskim i z Product Ownerem. Weryfikacja potrzeb biznesowych pod kątem możliwości implementacji w systemie. Analiza potrzeb biznesowych i...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wdrożeń

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zadania: wdrażanie i wspieranie kluczowych klientów we wdrożeniach wszystkich komponentów z portfolio Certum (wdrożenia On-Premises i w formule SaaS).
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...