Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    12 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    16 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    16 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista Biura Obsługi Klienta

BAUKRANE BUDOWNICTWO Sp. z o.o. Sp. k.
dolnośląskie, Długołęka k. Wrocławia
praca stacjonarna
1353 dni temu

BAUKRANE to ogólnopolski dostawca rozwiązań technologii systemów szalunkowych (deskowań), systemów BHP, rusztowań, żurawi górno i dolno-obrotowych, ogrodzeń budowlanych, kontenerów a także akcesoriów do robót żelbetowych. Jedną z nadrzędnych wartości firmy jest rozwój, na który wpływa ciągła obserwacja i wsłuchiwanie się w potrzeby rynku budowlanego oraz dialog z naszymi Klientami.


BAUKRANE jako producent własnych systemów szalunkowych dostarcza nowoczesne i innowacyjne rozwiązania opracowane przez zespół najlepszych polskich inżynierów.

Specjalista Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Długołęka k. Wrocławia

Jeśli jesteś ambitną, lubisz wyzwania oraz chcesz rozwinąć swoje umiejętności i kwalifikacje w obszarze wsparcia handlu zrób kolejny krok w swojej karierze!

 

Wierzymy, że motywująca praca ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na zadowolenie Klienta, ale przede wszystkim na samego pracownika. Zależy nam, aby każdy w naszym zespole wykonywał swoją pracę z pasją, stąd do zakresu Twoich codziennych obowiązków będzie należało:

  • sporządzanie analiz i raportów dotyczących współpracy z klientami,
  • aktywne wsparcie Działu Handlowego w procesie sprzedaży, pozyskiwania i obsługi klientów,
  • nadzór nad formalnymi i prawnymi zagadnieniami dotyczącymi umów m.in.:
    • kompletacja i nadzór nad dokumentami niezbędnymi do sporządzenia umowy,
    • przygotowywanie umów we współpracy z Biurem Wsparcia Handlu,
    • koordynowanie wniosków dotyczących klientów, budów oraz umów i aneksów,
  • współpraca z Pionem Ryzyka i Płynności Finansowej w zakresie miękkiej windykacji należności oraz obsługi zadań związanych z należnościami, m.in.:
    • monitoring płatności oraz kontrola należności,
    • nadzór nad przestrzeganiem instrukcji i procedur wewnętrznych dotyczących windykacji oraz rozliczania należności,
  • obsługa administracyjna oddziału w zakresie:
    • zaopatrzenia w artykuły i materiały administracyjne (w tym: artykuły spożywcze, tonery, środki czystości, materiały eksploatacyjne, itp.),
    • podstawowa obsługa biura: nadzór nad czystością, obsługa połączeń przychodzących, poczty, przesyłek kurierskich,
    • organizacja podróży - rezerwacja hoteli, lotów,
    • przepływ korespondencji między Spółkami powiązanymi kapitałowo,
    • prowadzenie kasy firmowej,
    • przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów oraz dbanie o wizerunek firmy,
  • współpraca z innym działami w firmie.

Cenimy wysoką jakość pracy oraz orientację na realizację celu. Chcemy umacniać naszą pozycję rynkową w branży budowlanej oraz przewidujemy dalszy dynamiczny rozwój firmy. Dlatego też, od kandydata/ki do pracy na tym stanowisku oczekujemy:

  • min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenia wyższego, mile widziane preferowane kierunki związane z administracją, zarządzaniem, ekonomią,
  • biegłej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word),
  • bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, samodzielność w działaniu,
  • umiejętności pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów,
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
  • elastyczności i otwartości na zmiany,
  • zaangażowania w realizację powierzonych zadań,
  • znajomość programu Microsoft NAV będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość systemów szalunkowych będzie dodatkowym atutem.

Jesteśmy nastawieni na komunikację, pracę zespołową i wzajemną pomoc i wsparcie w firmie. Możesz od nas oczekiwać:

  • samodzielną i stałą pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
  • pełny wymiar czasu pracy,
  • przyjazne warunki pracy w otwartym zespole,
  • pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie PZU).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    11 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    12 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    16 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    16 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...