Specjalista Contact Centre z j. francuskim

ING Bank Śląski S.A.

Katowice

2 dni temu

Specjalista Contact Centre z j. francuskim
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: AS/GL/KD/2019/09/02

W ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas! #polecam

Twoje zadania:
  • Udzielanie wsparcia dla klientów ING z Francji i Polski na temat produktów i usług banku, za pomocą zdalnych kanałów kontaktu
  • Przyjmowanie i realizację dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Wsparcie sprzedaży produktów bankowych
Nasze oczekiwania:
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego na poziomie C1/C2
  • Pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany
  • Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i poprawnego wypowiadania się oraz pisania
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
  • Wykształcenie min. średnie
  • Możliwość pracy w trybie zmianowym 24/7

Prosimy o składanie CV w j. polskim oraz w j. francuskim

Oferujemy Ci:
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia
    i programy rozwojowe
  • Dostęp do nowych technologii
  • Premię uzależnioną od wyników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pracowniczy program emerytalny
  • Pakiet sportowy
  • Kafeteryjny system benefitowy

Poznaj

ING Bank Śląski S.A.

Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Doradca klienta, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za bezpośrednią obsługę klientów banku lub instytucji finansowej, mającą na celu dobór oferty dopasowanej do potrzeb danego odbiorcy. W zależności od specjalizacji danego stanowiska, doradca może przyjmować klientów indywidualnych lub korporacyjnych, w każdym jednak przypadku przedstawia im kompleksowe zestawienie produktów ...
Praca Doradca Klienta (bankowość)