Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku objętym naborem. 6. Wykształcenie i staż pracy, w przypadku: - specjalista do spraw rozwoju zawodowego- wykształcenie wyższe i rok stażu pracy w zakresie organizacji szkoleń, - specjalista do spraw rozwoju zawodowego stażysta- wykształcenie wyższe. 7. Co najmniej 1 rok stażu pracy (staż pracy oznacza wykonywanie pracy na podstawie stosunku pracy). 8. Znajomość zagadnień rynku pracy oraz przepisów niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku objętym naborem, a w szczególności: - ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. poz. 620), - rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 listopada 2025 r. w sprawie Krajowego Funduszu Szkoleniowego (Dz. U. poz. 1641), - RODO rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2025 r., poz. 1691). oraz aktów wykonawczych do tych przepisów. 9. Pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych, z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Wymagania dodatkowe (pożądane): 1. Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej/publicznej. 2. Preferowane doświadczenie w Publicznych Służbach Zatrudnienia. 3. Preferowane wykształcenie wyższe w kierunku administracji, psychologii, pedagogiki, zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne. 4. Preferowane studia podyplomowe, kursy z zakresu rozwoju zawodowego, doradztwa zawodowego, coachingu czy zarządzania zasobami ludzkimi. 5. Znajomość przepisów: - ustawy z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2025, poz. 1071 z póżn. zm.), - ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2025, poz. 277z późn. zm.), - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2025 poz. 1483), - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawionych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2024 r., poz. 40 z późn. zm.), - ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r., poz. 1135). 6. Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta. 7. Umiejętności: - komunikacyjne (wysoka kultura osobista, praca z trudnym klientem, redagowanie pism urzędowych), - analityczne (w tym umiejętność czytania i stosowania w praktyce przepisów prawa, samodzielność, dokładność), - techniczne obsługa komputera, faksu, skanera, poczty elektronicznej, - interpersonalne (w tym empatia, rozwiązywanie konfliktów, zdolność pracy w zespole), - organizacja pracy własnej (w tym umiejętność pracy pod presją czasu, samokontrola, dyscyplina).
Słupsk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 do 5 150 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Fabryczna 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz osobowy 2. List motywacyjny 3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) 4. Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. 5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności powiązanych tematycznie z zakresem obowiązków; tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat/ kandydatka takie posiada, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) 6. Oświadczenie o: - posiadanym obywatelstwie, - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowanej opinii, - stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku objętym naborem, - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. 7. Wykaz dokumentów aplikacyjnych składanych przez kandydata/ kandydatkę Kwestionariusz osobowy oraz list motywacyjny muszą zostać własnoręcznie podpisane przez kandydata/ kandydatkę. Brak wymaganego podpisu na dokumentach dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru. Każdy dokument składany w formie kopii musi zostać na każdej stronie poświadczony przez kandydata poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu: Za zgodność z oryginałem. Dokument nie poświadczony nie będzie uwzględniany w dalszej procedurze naboru. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej BIP:https://pup.slupsk.ibip.pl/public/getFile?id=1049303
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku