Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych, znajomość j....
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, rejestrowanie, skanowanie i rozdzielanie korespondencji do systemu EOD, przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki oraz jej rejestracja, wsparcie i współpraca z pracownikami innych działów, bieżące wsparcie recepcji.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesów obsługowych w zakresie: prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, obsługi stypendiów, spraw związanych z finansami studentów i słuchaczy.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługa studentów i wykładowców, zagwarantowanie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacja praktyk, stypendiów oraz finansów studentów i słuchaczy.
  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 godz.
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Specjalista ds. Administracyjnych Pomorskie
Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia

Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia

Apteki Gemini
pomorskie, Gdańsk - Alchemia
praca stacjonarna
1274 dni temu

Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała nasza pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 175 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju w centrach dużych osiedli i na głównych ulicach miast. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce Aptekę Internetową www.aptekagemini.pl czynną przez 24 godziny na dobę. Naszą misją jest być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.

Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia
Miejsce pracy: Gdańsk - Alchemia
Czym będziesz zajmować się na co dzień:
  • zawieranie i negocjacja umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych (w tym przede wszystkim: energia elektryczna, ale także woda, gaz, ogrzewanie, internet, terminale płatnicze, ochrona, konwój gotówki, odpady komunalne),
  • zwiększanie mocy przyłączeniowych energii elektrycznej w lokalach,
  • pozyskiwanie nowych firm współpracujących oraz ofert w celu realizacji niestandardowych potrzeb apteki,
  • weryfikacja oraz akceptacja faktur kosztowych w zakresie swoich kompetencji,
  • kontakt z urzędami np. w celu uzyskania zgód na montaże np. stojaków na rowery,
  • obsługa aptek w systemie BDO (Baza danych odpadowych).
Twoje umiejętności i doświadczenie:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku m.in. 1 rok,
  • wykształcenie techniczne w kierunku elektryki – mile widziane,
  • duże zaangażowanie i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność, samodzielność i dokładność,
  • odporność na stres.
Co możemy Ci zaoferować:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Realny wpływ na decyzje biznesowe,
  • Możliwość rozwoju,
  • Pakiet benefitów,
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Korzystną lokalizację.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Gemini Polska Sp. z o.o.

Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.

Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.

Kim jesteśmy?

Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.

Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411. 

Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.

Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.

Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych, znajomość j....
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, rejestrowanie, skanowanie i rozdzielanie korespondencji do systemu EOD, przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki oraz jej rejestracja, wsparcie i współpraca z pracownikami innych działów, bieżące wsparcie recepcji.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesów obsługowych w zakresie: prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, obsługi stypendiów, spraw związanych z finansami studentów i słuchaczy.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdynia    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługa studentów i wykładowców, zagwarantowanie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacja praktyk, stypendiów oraz finansów studentów i słuchaczy.
  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    9 godz.
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...