Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia

Apteki Gemini

Gdańsk - Alchemia

8 dni temu

Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała nasza pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 175 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju w centrach dużych osiedli i na głównych ulicach miast. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce Aptekę Internetową www.aptekagemini.pl czynną przez 24 godziny na dobę. Naszą misją jest być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.

Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia
Miejsce pracy: Gdańsk - Alchemia
Czym będziesz zajmować się na co dzień:
  • zawieranie i negocjacja umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych (w tym przede wszystkim: energia elektryczna, ale także woda, gaz, ogrzewanie, internet, terminale płatnicze, ochrona, konwój gotówki, odpady komunalne),
  • zwiększanie mocy przyłączeniowych energii elektrycznej w lokalach,
  • pozyskiwanie nowych firm współpracujących oraz ofert w celu realizacji niestandardowych potrzeb apteki,
  • weryfikacja oraz akceptacja faktur kosztowych w zakresie swoich kompetencji,
  • kontakt z urzędami np. w celu uzyskania zgód na montaże np. stojaków na rowery,
  • obsługa aptek w systemie BDO (Baza danych odpadowych).
Twoje umiejętności i doświadczenie:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku m.in. 1 rok,
  • wykształcenie techniczne w kierunku elektryki – mile widziane,
  • duże zaangażowanie i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność, samodzielność i dokładność,
  • odporność na stres.
Co możemy Ci zaoferować:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Realny wpływ na decyzje biznesowe,
  • Możliwość rozwoju,
  • Pakiet benefitów,
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Korzystną lokalizację.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Apteki Gemini

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych