specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków kontrahentów, Wprowadzanie przelewów do płatności,...
Koordynacja dokumentacji pracowniczej; Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie zarządzania procesami produkcyjnymi i administracyjnymi....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe, kontakt z urzędami w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
wprowadzanie i dekretowanie faktur w systemie księgowym zgodnie z obowiązującą analityką; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i weryfikacja merytoryczna faktur; analiza rozrachunków z kontrahentami i windykacja należności; przygotowywanie przelewów i kontrola płatności; analiza...
Koordynacja dokumentacji pracowniczej; Kontrola obecności pracowników; Zarządzanie korespondencją; Utrzymywanie prawidłowego obiegu informacji; Organizacja szkoleń BHP; Rejestracja pracowników na badania medyczne; Wprowadzanie danych do systemu czasu pracy;
wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
Specjalista ds. administracji (język niemiecki lub francuski)
Specjalista ds. administracji (język niemiecki lub francuski)
Manpower Toruń
pomorskie
praca stacjonarna
4369 dni temu
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administracji (język niemiecki lub francuski)
Praca Stała
Nr Ref.: POL6177/042/AKZ
Zadania:
wsparcie, obsługa i doradztwo dla klienta zewnętrznego,
dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i informacji,
odpowiedzialność za przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych,
koordynowanie statusu zapytań od klienta,
wykorzystywanie języka w codziennej pracy,
Wymagania:
znajomość języka francuskiego lub niemieckiego (poziom C1) oraz znajomość języka angielskiego (poziom B2) - wymóg konieczny
mile widziane doświadczenie we obszarze obsługi klienta,
zainteresowanie pracą w obszarze rozwiązań IT,
wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie,
nastawienie na rozwój i ciągłe doskonalenie,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
gotowość do pracy w Bydgoszczy
Oferujemy:
stabilność zatrudnienia w międzynarodowej i nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o długofalową umowę o pracę,
możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego,
praca w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem obcym,
pakiet socjalny (m.in. prywatna opiekę medyczna, ubezpieczenie na życie)
pakiet relokacyjny,
dobra atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Kompletowanie oraz dekretowanie faktur zgodnie z analityką Spółki, Wprowadzanie faktur do systemu wewnętrznego, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, Weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym, Analiza rozrachunków kontrahentów, Wprowadzanie przelewów do płatności,...
Koordynacja dokumentacji pracowniczej; Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na badania, Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie zarządzania procesami produkcyjnymi i administracyjnymi....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe, kontakt z urzędami w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
wprowadzanie i dekretowanie faktur w systemie księgowym zgodnie z obowiązującą analityką; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i weryfikacja merytoryczna faktur; analiza rozrachunków z kontrahentami i windykacja należności; przygotowywanie przelewów i kontrola płatności; analiza...
Koordynacja dokumentacji pracowniczej; Kontrola obecności pracowników; Zarządzanie korespondencją; Utrzymywanie prawidłowego obiegu informacji; Organizacja szkoleń BHP; Rejestracja pracowników na badania medyczne; Wprowadzanie danych do systemu czasu pracy;
wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...