Specjalista ds. administracji ruchu

Schenker Sp. z o.o.

Katowice

4 dni temu

Specjalista ds. administracji ruchu
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: SAR/2020/03/Pyskowice


W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Zakres odpowiedzialności:

  • Aktywny udział w pracy administracyjno-biurowej,
  • Nadzorowanie poprawności zwrotu oraz potwierdzenia dokumentacji dostaw,
  • Kontrola rozliczeń współpracujących z firmą kurierów,
  • Koordynacja przepływu dokumentów.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel,
  • Skrupulatność i dokładność,
  • Umiejętność rozwijania partnerskich relacji z klientami i współpracownikami,
  • Udzielanie informacji  w sposób szybki, rzeczowy i zrozumiały.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży TSL,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym.

Oferujemy:


Warunki zatrudnienia:

  • Umowa o pracę,
  • Praca w systemie trzyzmianowym,
  • Miejsce pracy: ul. Poznańska 10, 44-120, Pyskowice.

Kultura i rozwój:

  • Kompleksowy, indywidualny program wprowadzający do pracy w naszej firmie,
  • Przyjazna atmosfera w pracy,
  • Możliwość rozwoju i podniesienia kwalifikacji,
  • Możliwość udziału w corocznych wydarzeniach - Turniej Sportowy,
  • Możliwość organizacji/ wzięcia udziału w akcjach charytatywnych: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, studia podyplomowe (po przepracowanym roku).

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Możliwość korzystania z ZFŚS- możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty multisport, możliwość skorzystania z dodatkowo płatnych ubezpieczeń grupowych,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk aplikowania.

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

KrokSelekcja aplikacji
KrokPrzesłanie CV
KrokWeryfikacja CV przez dział HR
KrokRozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie z przełożonym
KrokWitaj w DB Schenker!