InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją
Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na
terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji
Zatrudnienia pod nr 3372.
Nr Ref.: SPADM1/KOSZ/04
- pomoc przy obsłudze administracyjnej firmy
- przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej, w tym sporządzanie umów, ofert, dokumentacji przetargowej
- wsparcie przy konsultacjach prawnych
- organizacja obiegu dokumentów, archiwizacja danych
- przygotowywanie oraz prowadzenie korespondencji z organami administracji publicznej
- raportowanie realizacji bieżących zadań
- raportowanie do GUS,
- obsługa ubezpieczeń firmowych i podwykonawców,
- obsługa roszczeń ubezpieczeniowych i procesów likwidacyjnych,
- negocjowanie umów dot projektów oraz administracyjnych;
- windykacje;
- znajomość j.angielskiego w stopniu komunikatywnym
- wykształcenie prawnicze (prawo administracyjne, cywilne) lub ekonomiczne(finanse, rachunkowość)
- dobra znajomość prawa spółek i prawa cywilnego
- mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej obsługującej spółki prawa handlowego lub doświadczenie w pracy w dziale prawnym, w szczególności praktyczne doświadczenie w redagowaniu / opiniowaniu umów
- mile widziane doświadczenie przy opracowywaniu dokumentacji przetargowej
- praktyczna znajomość MS Office
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja pracy
- chęć pozyskiwania nowych kwalifikacji, samokształcenia,umiejętność rozwiązywania problemów
- prawo jazdy kategorii B
- umowę o pracę tymczasową podpisywaną z Agencją Pracy InterKadra
- stałe miesięczne wynagrodzenie
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość rozwoju i stałej współpracy
- pracę w międzynarodowym zespole
- w dłuższej perspektywie czasu możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta