Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
7 000 - 12 000 zł brutto/mies.
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
pomoc w relokacji
rekrutacja online
1 dzień temu

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu

więcej niż HOTEL

nad morzem

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska:
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości,
  • organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy,
  • nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy,
  • kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu prowadzonej działalności,
  • organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów,
  • dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami oraz raportowanie np. raz dziennie o najważniejszych wiadomościach),
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów, redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu,
  • bieżące wspieranie Zarządu/Dyrektora w sprawach organizacyjnych i administracyjnych,
  • koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu/Dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich pracownikami,
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji i obieg dokumentów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w firmie,
  • przekazywanie właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym decyzji i ustaleń podjętych przez Zarząd/Dyrekcję,
  • przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu/Dyrektorowi,
  • przygotowywanie i prowadzenie raportów, dokumentów, prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu/Dyrektora i jego gości,
  • zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych,
  • udział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnych,
  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i Przełożonego,
  • bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,
Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • status absolwenta kierunków studiów prawa, administracji, ekonomicznych, finansowych i pokrewnych,
  • umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu,
  • znajomości savoir-vivre'u biznesowego,
  • umiejętności pracy w zespole i zarządzania przepływem informacji,
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • komunikatywności, otwartości i umiejętności budowania relacji,
  • dokładności i rzetelności, umiejętności analitycznych i dbałości o wysoką jakość,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie,
  • umiejętność koordynacji projektów, wielozadaniowość,
  • logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • przewidywanie,
  • filtrowanie informacji oraz ich źródeł.
Oferujemy:

Zapewniamy mieszkanie służbowe

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu to największy i najbardziej dynamicznie rozwijający się Resort nad polskim morzem o pow. ok. 12 ha działający od 1994r.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Nadzorowanie działu administracyjnego; Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości i Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Wprowadzanie i kontrola danych finansowych w systemie. Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Wsparcie administracyjne zespołu księgowego. Weryfikacja poprawności operacji gospodarczych.
  • Starszy Asystent w Dziale Płac

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Kontrola kompletności i poprawności dokumentów od klientów oraz ich kwalifikacja; Wprowadzanie danych do systemów płacowych i pomocniczych plików; Ewidencja i weryfikacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym; Przygotowywanie dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi...
  • Asystent / Asystentka do działu Finansowego

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych; Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów; Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków; Elektroniczny obieg dokumentów; Obsługa dokumentacji...
  • Asystent / Asystentka księgowości

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa, ul Twarda (okolice Ronda ONZ)    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie
    1 dni
    Szukasz swojej pierwszej pracy w księgowości? Chcesz rozpocząć karierę w dynamicznej i rozwijającej się firmie? Dołącz do naszego zespołu. Nie wymagamy doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy. Twoje zadania: Wprowadzanie dokumentów kosztowych do systemu finansowo-księgowego;...
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa, ul Twarda (okolice Ronda ONZ)    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur; Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów; Pomoc w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie zestawień i analiz na potrzeby klientów; Współpraca z innymi...
  • Asystent do spraw księgowości

    WW Finance Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Nowogrodzka 31/414    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    rozmowy z Klientami i przekazywanie informacji; wysyłanie korespondencji; pomoc w realizacji zadań administratora biura; sporządzenie dokumentów i ich sprawdzanie;
  • Asystent do spraw księgowości

    Gryphon Group   Rzeszów, Św. Rocha 45A/1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę   2 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Sortowanie i archiwizacja dokumentów księgowych; Wprowadzanie danych do systemów księgowych; Pomoc w przygotowywaniu rejestrów VAT; Skanowanie i archiwizacja dokumentów; Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; Przygotowywanie prostych zestawień i raportów w Excel;...
  • Starszy Asystent / Starsza Asystentka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Wprowadzanie dane do systemów płacowych oraz innych systemów lub plików pomocniczych, Prawidłowa ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych,...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych; Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie; Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych; Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów;