Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. administracyjnych i obsługi klienta
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Obowiązki:
-współpraca z pracownikami sprzedażowymi w celu zrozumienia wymagań klientów, promocji sprzedaży produktów firmy oraz wspomagania ich w ich pracy,
- archiwizacja danych historycznych związanych ze sprzedażą,
- utrzymanie dobrze zorganizowanego i łatwo dostępnego dla pracowników sprzedażowych systemu administracji,
-organizacja aspektów administracyjnych związanych ze sprzedażą czy obsługą klienta,
- dokończenie spraw sprzedażowych/reklamacyjnych z klientami od strony administracyjnej,
-wprowadzanie danych sprzedażowych do systemu i ich przetwarzanie,
-tworzenie potwierdzeń złożenia zamówienia i faktur,
-zgłaszanie nietypowych zdarzeń kierownictwu,
-koordynacja wysyłek z zakładu produkcyjnego do klienta.
Wymagania:
-wykształcenie wyższe,
-doświadczenie w pracy z dużą ilością danych dodatkowym atutem,
-znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
-znajomość innego języka obcego dodatkowym atutem,
-podzielność uwagi,
-swoboda w poruszaniu się po programach typu Microsoft Office, w szczególności MS Excel
Oferujemy:
-bardzo atrakcyjne warunki wynagrodzenia + system premiowy,
-zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio przez pracodawcę,
-atrakcyjny pakiet socjalny