starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Praca w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia Twój zakres obowiązków: sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy oraz zewnętrznych interesariuszy; uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu/miesięcznych prognoz; wsparcie decyzji zarządczych poprzez dostarczanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Lokalizacja: zachodnie obrzeża Poznania; Forma współpracy: umowa o pracę; Tryb pracy: stacjonarna + możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu; Branża: produkcyjno-handlowa; Wynagrodzenie: 8 000 – 12 000 brutto PLN; O firmie Prowadzimy rekrutację dla polskiej firmy produkcyjnej o...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych. Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń i rekomendacje korekt. Wsparcie w przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
Twoje zadania Kontrola i rozliczanie wyników finansowych działu gastronomii. Obsługa gospodarki magazynowej w systemie do kontroli kosztów. Wsparcie procesu zamówień i przyjęć towarów. Analiza stanów magazynowych i sprzedaży. Przygotowywanie raportów ekonomicznych i zestawień kosztowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych; Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz; Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń, rekomendacje korekt; Wsparcie przy przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, ul. Połczyńska 53
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
weryfikacja faktur pod kątem poprawności danych, kont kosztowych, potrąceń i zgodności z umowami; prowadzenie i aktualizacja tabel rozliczeń inwestycji, kontrola zgodności z budżetem; przygotowywanie zestawień dotyczących rozliczeń kontraktów i stopnia realizacji inwestycji; zakładanie...
4Kraft Sp. z o.o.Poznań, ul. Tatrzańska 1/5
praca hybrydowa / stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Prepare monthly financial reports for management; Manage financial planning, budgeting, and forecasting; Lead monthly financial performance monitoring; Escalate any financial issues to management; Set and track key performance indicators (KPIs) and objectives; Collaborate...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Specjalista ds. controllingu
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: CO/MK
Zadania:
terminowe realizowanie zadań, dostarczanie informacji i danych finansowych potrzebnych do podejmowania decyzji,
przygotowanie budżetu, planów wieloletnich oraz prognoz finansowych,
kontrola i analiza planów, monitorowanie realizacji strategii,
doskonalenie i wdrażanie narzędzi controllingowych.
Wymagania:
kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub controllingu,
bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z controllingiem, rachunkowością i raportowaniem zarządczym oraz budżetowaniem,
wykształcenie wyższe kierunkowe,
dobrze rozwinięte umiejętności analityczne,
bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególnosci arkusza Excel,
zorientowanie na biznes, umiejętność współpracy z innymi działami organizacji,
duża samodzielność w wykonywaniu zadań, zaangażowanie, odpowiedzialność, terminowość,
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
dążenie do rozwiązywania problemów, nastawienie na usprawnianie procesów, wprowadzanie nowych rozwiązań,
mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym.
Firma oferuje:
stabilne warunki zatrudnienia,
umowę o pracę wraz z pakietem benefitów,
możliwość rozwoju zawodowego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Praca w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia Twój zakres obowiązków: sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy oraz zewnętrznych interesariuszy; uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu/miesięcznych prognoz; wsparcie decyzji zarządczych poprzez dostarczanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Lokalizacja: zachodnie obrzeża Poznania; Forma współpracy: umowa o pracę; Tryb pracy: stacjonarna + możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu; Branża: produkcyjno-handlowa; Wynagrodzenie: 8 000 – 12 000 brutto PLN; O firmie Prowadzimy rekrutację dla polskiej firmy produkcyjnej o...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
7 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych. Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń i rekomendacje korekt. Wsparcie w przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
Twoje zadania Kontrola i rozliczanie wyników finansowych działu gastronomii. Obsługa gospodarki magazynowej w systemie do kontroli kosztów. Wsparcie procesu zamówień i przyjęć towarów. Analiza stanów magazynowych i sprzedaży. Przygotowywanie raportów ekonomicznych i zestawień kosztowych.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych; Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz; Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń, rekomendacje korekt; Wsparcie przy przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, ul. Połczyńska 53
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
weryfikacja faktur pod kątem poprawności danych, kont kosztowych, potrąceń i zgodności z umowami; prowadzenie i aktualizacja tabel rozliczeń inwestycji, kontrola zgodności z budżetem; przygotowywanie zestawień dotyczących rozliczeń kontraktów i stopnia realizacji inwestycji; zakładanie...
4Kraft Sp. z o.o.Poznań, ul. Tatrzańska 1/5
praca hybrydowa / stacjonarna
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków W 4kraft dużo się dzieje - rozwijamy narzędzia, procesy i sposób podejmowania decyzji. A żeby działać mądrze, potrzebujemy raportów, które naprawdę mają sens. Dlatego do Działu Controllingu szukamy osoby, która będzie sercem (i mózgiem) naszego raportowania...
WHAT ARE YOU GOING TO DO? Prepare monthly financial reports for management; Manage financial planning, budgeting, and forecasting; Lead monthly financial performance monitoring; Escalate any financial issues to management; Set and track key performance indicators (KPIs) and objectives; Collaborate...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...