Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
czynny udział w procesie budżetowania, przygotowywaniu forecastu, planów oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Zarządu i jednostek budżetowych, wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
TRUMPF Huettinger jest światowym liderem w produkcji zasilaczy do procesów plazmowych, wzbudzania laserów CO2, oraz aplikacji nagrzewania indukcyjnego. W procesach plazmowych wykonywane są półprzewodniki, szkło architektoniczne, ekrany dotykowe, ogniwa słoneczne, utwardzanie powierzchni (hardcoating). Nasze produkty zapewniają potrzebną moc dla wielu gałęzi przemysłu High – Tech.
Obowiązki:
Przygotowywanie budżetu rocznego oraz prognoz kwartalnych,
Kontrola realizacji powyższych planów, analiza odchyleń,
Sporządzanie analiz finansowych i raportów wewnętrznych oraz na potrzeby centrali,
Sporządzanie kalkulacji produktowych,
Kontrola kosztów wytworzenia produktów,
Aktywne uczestnictwo w rozmaitych projektach.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunkowe,
Min. 3-letnie doświadczenie w controllingu zdobyte w firmie produkcyjnej (mile widziane doświadczenie za granicą),
Ogólna wiedza na temat rachunkowości i finansów,
Znajomość zasad rachunkowości zarządczej,
Bardzo dobra znajomość znajomość SAP CO,
Znajomość języka angielskiego i niemieckiego,
Zaawansowana znajomość MS Excel,
Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
Dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
Zdolność działania pod presją czasu z nastawieniem na terminowość realizacji zadań.
Komunikatywność.
Oferujemy:
Swobodną atmosferę pracy w przyjaznym zespole,
Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, szkolenia oraz ubezpieczenie na życie,
Na terenie firmy do dyspozycji w pełni wyposażona siłownia oraz pokój relaksu z konsolą do gier oraz goglami VIVE do regeneracji sił i odpoczynku.
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
czynny udział w procesie budżetowania, przygotowywaniu forecastu, planów oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Zarządu i jednostek budżetowych, wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...