Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
- Bieżąca obsługa i rozwijanie narzędzia marketing automation.
- Analiza i segmentacja klientów w systemie CRM.
- Przygotowywanie oraz wysyłka komunikacji marketingowej przy pomocy kanałów: e-mail, SMS.
- Rozwijanie bazy subskrybentów.
- Opracowywanie reguł personalizacji dla stosowanych kanałów komunikacji.
- Ddbałość o poprawność prezentacji oraz rozwój rekomendacji produktowych.
- Modyfikacja strony www przy pomocy treści dynamicznych.
- Konfiguracja feedów produktowych.
- Analiza wyników prowadzonych działań i ich optymalizacja.
- Doświadczenia w pracy z systemami CRM i marketing automation klasy Synerise, Salesforce, SALESmanago.
- Znajomości HTML, CSS oraz JavaScript.
- Dobrej znajomości Google Analytics.
- Umiejętności analitycznych i wyciągania wniosków.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Atrakcyjny pakiet socjalny
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy.
- Uczestnictwo w szkoleniach.
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Dobrą atmosferę w pracy.
Poznaj
AGATA Spółka Akcyjna
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.