Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie i wdrażanie działań promocyjnych dla nowych produktów, w tym tworzenie i prowadzenie komunikacji wielokanałowej. Samodzielne tworzenie materiałów multimedialnych: filmów, grafik, artykułów oraz treści do social media. Koordynowanie współpracy z...
  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu​

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu​

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Kanclerz sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, rozliczanie kosztów oraz analiza skuteczności działań; Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i inne); Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły;...
  • Specjalista ds. Marketingu i Reklamy

    Kanclerz sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zadania: Zarządzanie budżetem marketingowym i analiza skuteczności kampanii; Tworzenie i publikacja treści w social media: Facebook, Instagram, TikTok; Projektowanie postów, grafik, wideo, reelsów i artykułów; Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Meta Ads i TikTok Ads; Obsługa...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twoje obowiązki: Tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych; Koordynowanie przygotowań eventów i targów; Przygotowanie prezentacji i artykułów na bloga lub do newslettera; Nadzów nad produkcją katalogów, reklam i innych grafik; Współpraca z agencją tworzącą filmy...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. e-marketingu

Platinum Oil Wielkopolskie Centrum Dystrybucji Sp. z o.o.
Baranowo
praca stacjonarna
4378 dni temu





Platinum Oil  WCD Sp. z o. o. rozwija swoją działalność na rynku od ponad 13 lat. Zajmuje się sprzedażą olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych, przemysłowych produkcji Orlen Oil oraz innych renomowanych marek. Oprócz tego oferuje: smary, parafiny, masy parafinowe, płyny eksploatacyjne, płyny do chłodnic, chemię i akcesoria samochodowe. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:



Specjalista ds. e-marketingu
Miejsce pracy: Baranowo


Wymagania:
  • Szeroka wiedza oraz doświadczenie z zakresu e-marketingu,
  • Mile widziane wykształcenie wyższe w obszarze marketingu/reklamy,
  • Dobra znajomość programów graficznych oraz jej wykorzystania w projektowaniu, składzie i przygotowaniu materiałów do druku,
  • Kreatywność, zmysł plastyczny oraz estetyczny,
  • Znajomość i doświadczenie w realizacji kampanii SEO i SEM,
  • Biegła znajomość narzędzi marketingu internetowego (m.in. Google Analitycs, Google Insights, , e-mail marketing, reklama bannerowa, PPC, marketing w wyszukiwarkach i inne) oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
  • Zainteresowanie tematyką e-commerce,
  • Znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych oraz sposobów zwiększenia efektywności sprzedaży internetowej,
  • Doświadczenie w analizie ścieżek ruchu użytkowników sklepu internetowego, a także w raportowaniu wskaźników efektywności (traffic management),
  • Doświadczenie we współpracy z podwykonawcami (agencje reklamowe, drukarnie, media itd.),
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole,
  • Determinacja w dążeniu do celu,
  • Zrozumienie szerokiej perspektywy prowadzonych działań,
  • Gotowość do ciągłego rozwoju,
  • Komunikatywność,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
  • Przygotowanie strategii komunikacji produktów oraz marki w internecie,
  • Tworzenie, bieżący nadzór i zarządzanie kanałami online (strony www, media społecznościowe, youtube, fora internetowe, newslettery),
  • Analiza wydajności podejmowanych działań,
  • Poszukiwanie inspiracji i trendów online odpowiadających potrzebom poszczególnych marek,
  • Wdrażanie pomysłów prowadzących do zwiększenia popularności naszej strony internetowej oraz sklepu internetowego,
  • Skuteczne promowanie marki oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia i możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pracę w przyjaznej atmosferze i dynamicznym zespole,
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stale rozwijającej się organizacji,
  • Możliwość realizowania własnych pomysłów marketingowych oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926)
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu internetowego

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie i wdrażanie działań promocyjnych dla nowych produktów, w tym tworzenie i prowadzenie komunikacji wielokanałowej. Samodzielne tworzenie materiałów multimedialnych: filmów, grafik, artykułów oraz treści do social media. Koordynowanie współpracy z...
  •  Specjalista ds. Marketingu B2B

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz inicjowanie działań marketingowych dla klientów B2B. Wspieranie realizacji celów sprzedażowych poprzez działania marketingowe mające na celu zwiększenie liczby zapytań ofertowych. Płynność zbierania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu​

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu​

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: kreacja oraz tworzenie materiałów marketingowych wspierających sprzedaż i budujących wizerunek naszych marek: katalogi, strona www, prezentacje, broszury, newslettery, materiały na Social Media; pełna opieka nad materiałami – od koncepcji i makiety, poprzez...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Kanclerz sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków: Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, rozliczanie kosztów oraz analiza skuteczności działań; Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram, TikTok i inne); Tworzenie kreatywnych treści: posty, grafiki, wideo, reelsy, stories, artykuły;...
  • Specjalista ds. Marketingu i Reklamy

    Kanclerz sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zadania: Zarządzanie budżetem marketingowym i analiza skuteczności kampanii; Tworzenie i publikacja treści w social media: Facebook, Instagram, TikTok; Projektowanie postów, grafik, wideo, reelsów i artykułów; Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Meta Ads i TikTok Ads; Obsługa...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twoje obowiązki: Tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych; Koordynowanie przygotowań eventów i targów; Przygotowanie prezentacji i artykułów na bloga lub do newslettera; Nadzów nad produkcją katalogów, reklam i innych grafik; Współpraca z agencją tworzącą filmy...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...