Specjalista ds. E-Marketingu

INTERSPORT Polska S.A.

Cholerzyn

17 dni temu

INTERSPORT jest światową znaną i cenioną sportową marką detaliczną. INTERSPORT tworzy zespół, których łączy jedno - pasja do sportu i chęć dzielenia sią nią z innymi.

Jeśli nie boisz się wyzwań, a dzień bez sportu jest dla Ciebie dniem straconym - dołącz do nas koniecznie!


OBECNIE DO NASZEGO ZESPOŁU E-COMMERCE POSZUKUJEMY

Specjalista ds. E-Marketingu
Miejsce pracy: Cholerzyn
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze etatu.
  • Stabilność zatrudnienia.
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
  • Dynamiczne i przyjazne środowisko pracy.
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie NW, zakupy oferowanych w naszej sieci produktów na preferencyjnych warunkach, lekcje internetowe języka angielskiego i niemieckiego). 
Twoje zadania:
  • Optymalizacja i realizacja kampanii performance marketingowych w obszarach: display, mobile, afiliacja oraz SEO i SEM w różnych modelach rozliczeniowych.
  • Budowanie trwałych relacji z zewnętrznymi agencjami oraz wydawcami.
  • Koordynacja przygotowania materiałów wspierających e-commerce.
  • Monitoring, optymalizacja i testowanie nowych rozwiązań digital marketingowych.
  • Przygotowywanie raportów oraz rozliczeń z kampanii.
  • Wdrażanie nowych i optymalizacja istniejących funkcjonalności dostępnych na stronie w zakresie działań sprzedażowych oraz wizerunku marki.
Nasze oczekiwania:
  • Znajomość branży eCommerce i rynku marketingu online.
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - warunek konieczny.
  • Doświadczenie w koordynacji internetowych kampanii marketingowych z wykorzystaniem różnych kanałów (porównywarki, afiliacja, SEM itd.).
  • Swobodne poruszanie się w narzędziach online (Ads Editor, Analytics, Search Console).
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej.
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomość branży sportowej będzie dodatkowym atutem.

Poznaj

INTERSPORT Polska S.A.

Spółka jest liderem wśród sieci sklepów sportowych w Polsce, posiadającym obecnie 30 salonów zlokalizowanych w 18 największych miastach Polski.

 

Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. ...
Praca Specjalista ds. e-marketingu