Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Specjalista ds. Ekonomicznych
MOSTOSTAL KRAKÓW S.A.
Głogów
31 dni temu
MOSTOSTAL KRAKÓW S.A. jest specjalistyczną firmą budowlaną, mającą status generalnego wykonawcy.
Swoim kontrahentom oferuje usługi w zakresie wykonawstwa i montażu wszelkiego rodzaju konstrukcji stalowych oraz montażu urządzeń, głównie dla przemysłu: cementowo-wapienniczego, energetycznego, hutniczego, chemicznego. Dodatkowo, spółka oferuje m.in. obsługę inwestorską, a także realizację obiektów ochrony środowiska.
Realizujemy
budowy w całejPolsce osób

Posiadamydwie wytwórnie konstrukcji stalowych

Zatrudniamy w Polsce ponad 600 osób

MOSTOSTAL KRAKÓW S.A. jest specjalistyczną firmą budowlaną, mającą status generalnego wykonawcy. Swoim kontrahentom oferuje usługi w zakresie wykonawstwa i montażu wszelkiego rodzaju konstrukcji stalowych oraz montażu urządzeń, głównie dla przemysłu: cementowo-wapienniczego, energetycznego, hutniczego, chemicznego. Dodatkowo, spółka oferuje m.in. obsługę inwestorską, a także realizację obiektów ochrony środowiska.

W związku z intensywnym rozwojem spółki, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. Ekonomicznych
Miejsce pracy: dolnośląskie / Głogów
Opis stanowiska
  • weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych,
  • ewidencja księgowa wszystkich dokumentów dotyczących realizowanych kontraktów,
  • analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami i kontrola rozliczeń,
  • współtworzenie budżetu i analiza jego wykonania,
  • bieżące raportowanie i analiza wyniku produkcyjnego kontraktu,
  • monitorowanie procesu płatności,
  • analiza dokumentacji kontraktu od strony prawno-finansowej,
  • sporządzanie podstawowych analiz i raportów finansowych,
  • archiwizacja dokumentów.
Wymagania
  • wykształcenia średniego ekonomicznego lub wyższego ekonomicznego z min. 3-letnim doświadczeniem w pracy na samodzielnym stanowisku księgowo-finansowym,
  • znajomości podstawowych zasad księgowych i przepisów podatkowych oraz praktycznej umiejętności księgowania,
  • zdolności szybkiego uczenia się i umiejętności pracy w zespole,
  • mobilności,
  • mile widziana dobra znajomość języka angielskiego;
  • dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym w szczególności programu Excel.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
  • samodzielną pracę w stabilnej firmie,
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń oraz rozwoju zawodowego,
  • pracę w  profesjonalnym i zaangażowanym zespole,
  • opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe).
Co możemy Ci zaoferować?
  • system premiowy
  • dzień wolny w urodziny
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • sekcje sportowe
  • kursy językowe
  • szkolenia dla pracowników
  • wolontariat pracowniczy
  • wymiany międzynarodowe

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.

Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL

Poznaj

Budimex SA

Budimex S.A.

ul. Siedmiogrodzka 9

01-204 Warszawa

Dlaczego warto?

Jesteśmy liderem wśród pracodawców branży budowalnej – organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Zatrudniamy w Polsce ponad 7 000 osób i współpracujemy z 12 000 kontrahentów, realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku.

Oferujemy usługi w sektorach infrastruktury: drogowej, kolejowej, lotniskowej, budownictwa kubaturowego, energetycznego, przemysłowego i ekologicznego. Stopniowo zwiększamy swoje zaangażowanie w sektorze facility management (obsługa nieruchomości i obiektów infrastruktury) oraz gospodarki odpadami.

Proces rekrutacji

Krok Dokumenty aplikacyjne
Krok Rozmowa z działem HR
Krok Spotkanie z przełożonym

Podobne oferty