specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu 5 500 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Samodzielne przygotowywanie miesięcznych rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z aktualnymi regulacjami. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, obejmującej cały proces zatrudnienia i jego zakończenia. Praca w systemach kadrowo-płacowych, w tym obsługa narzędzi do rozliczeń i zgłoszeń do ZUS....
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: obsługa kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, kontrola poprawnej sprawozdawczości i rozliczeń z NFZ, analiza danych finansowo-statystycznych, przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji, weryfikacja dokumentacji medycznej, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ; przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych; weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej; współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości; udział w usprawnianiu...
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
Głównym profilem działalności BMI Sp. z o.o. jest generalne wykonawstwo oraz realizowanie inwestycji deweloperskich. Jako generalny wykonawca działamy w sektorach budownictwa prywatnego oraz publicznego. Realizujemy wszelkie prace związane z inwestycją, od prac projektowych poprzez proces budowy, aż do otrzymania pozwolenia na użytkowanie.
Specjalista ds. Finansów i Administracji
Miejsce pracy: Żukowo (pow. kartuski, gm. Żukowo)
Zadania:
kompletowanie i wprowadzanie faktur do systemu księgowego
kontrola obiegu dokumentacji i weryfikacja pod względem merytorycznym
analiza należności, współpraca przy windykacji oraz przygotowywanie przelewów
sporządzanie not księgowych i ewidencjonowanie kaucji gwarancyjnych
analiza kosztów i przychodów projektów oraz umów serwisowych
przygotowywanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych i zestawień dla zarządu
wsparcie działu księgowego i współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
doświadczenie w administracji lub pracy biurowej
samodzielność, rzetelność i dobra organizacja pracy
znajomość MS Office, zwłaszcza Excel
praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego
doświadczenie w Symfonia FK, mile widziane SaldeoSMART
zdolność analitycznego myślenia i terminowość
komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
mile widziana wiedza w zakresie kadr oraz branży budowlanej lub deweloperskiej
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji
stałe godziny pracy
narzędzia potrzebne do efektywnej pracy
możliwość samodzielnej realizacji zadań i rozwoju zawodowego
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu 5 500 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Samodzielne przygotowywanie miesięcznych rozliczeń wynagrodzeń zgodnie z aktualnymi regulacjami. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, obejmującej cały proces zatrudnienia i jego zakończenia. Praca w systemach kadrowo-płacowych, w tym obsługa narzędzi do rozliczeń i zgłoszeń do ZUS....
Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opracowanie comiesięcznego wykazu realizowanych inwestycji, sprawozdawczość i rozliczenia realizowanych inwestycji, weryfikację dokumentacji finansowej zadań inwestycyjnych, opracowanie oraz uaktualnienie programów wieloletnich inwestycji,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: obsługa kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, kontrola poprawnej sprawozdawczości i rozliczeń z NFZ, analiza danych finansowo-statystycznych, przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji, weryfikacja dokumentacji medycznej, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ; przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych; weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej; współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości; udział w usprawnianiu...
Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...