Specjalista ds. HelpDesk / ServiceDesk

INTERSPORT Polska S.A.

Cholerzyn

2 dni temu

INTERSPORT jest światową znaną i cenioną sportową marką detaliczną. INTERSPORT tworzy zespół, których łączy jedno - pasja do sportu i chęć dzielenia sią nią z innymi.

Jeśli nie boisz się wyzwań, a dzień bez sportu jest dla Ciebie dniem straconym - dołącz do nas koniecznie!


OBECNIE DO NASZEGO ZESPOŁU POSZUKUJEMY

Specjalista ds. HelpDesk / ServiceDesk
Miejsce pracy: Cholerzyn

 

Twoje zadania:


Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie pracowników centrali firmy oraz jej oddziałów (Polska) w zakresie sprzętu (komputery, drukarki) oraz wewnętrznych systemów IT. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych. Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy systemów oraz usług IT, sieci komputerowej oraz administracja systemami operacyjnymi. Wsparcie zakupu sprzętu i oprogramowania. Wsparcie w zarządzaniu uprawnieniami. Współtworzenie bazy wiedzy. Udział w projektach prowadzonych przez dział IT.

 

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w administracji systemami operacyjnymi i wsparciu dla użytkowników końcowych minimum 2 lata
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z instalacją, konfiguracją oraz administracją systemów z rodziny Windows
  • znajomość pakietu Microsoft Office, Teams
  • znajomość zagadnień związanych z konfiguracją: LAN, WAN, Wi-Fi, VPN
  • znajomość zagadnień związanych z monitorowaniem sieci, bezpieczeństwem sieci i bezpieczeństwem systemów komputerowych
  • komunikatywność
  • samodzielność i terminowość w realizacji powierzonych zadań oraz sumienność.
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym 08:00 - 21:00 (możliwość pracy zdalnej)

To cię wyróżni:

  • znajomość Active Directory, DNS, Azure, SharePoint
  • znajomość systemów Cisco IOS oraz Mikrotik RouterOS
  • ogólna znajomość zagadnień związanych z wsparciem pracowników w zakresie systemów ERP, WMS
  • znajomość zagadnień bazodanowych
  • umiejętność posługiwania się narzędziami JIRA, Confluence

Nasze oferta:

  • dowolna forma zatrudnienia.
  • stabilność zatrudnienia, elastyczny czas pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
  • dynamiczne i przyjazne środowisko pracy
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie NW, zakupy oferowanych w naszej sieci produktów na preferencyjnych warunkach, lekcje internetowe języka angielskiego i niemieckiego). 

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy składać już teraz poprzez elektroniczny system rekrutacji.

Bardzo dziękujemy za przesłane aplikacje, jednakże informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane.

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

 

Administratorem Państwa danych osobowych jest INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie: Cholerzyn 382, 32-060 Liszki.


Dane zbierane są wyłącznie dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.

 

Poznaj

INTERSPORT Polska S.A.

Spółka jest liderem wśród sieci sklepów sportowych w Polsce, posiadającym obecnie 30 salonów zlokalizowanych w 18 największych miastach Polski.

 

Poznaj stanowisko: Pracownik help desk 
Praca na stanowisku pracownik help desk związana jest z obsługą klienta (zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących). Do codziennych obowiązków zatrudnionej osoby należy odpowiadanie na zapytania klientów, wsparcie serwisowe, instalowanie sieci telefonicznych i komputerowych. Osoba pracująca na stanowisku pracownik help desk musi posiadać wykształcenie ...
Praca Pracownik help desk