Armatis jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Będziesz odpowiedzialny za:
- rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętowym i programowym oraz bezpośrednią obsługę zgłoszeń awarii;
- nadzór techniczny i współpracę z innymi działami firmy w zakresie administrowania systemami informatycznymi;
- monitorowanie zagrożeń oraz wdrażanie rozwiązań zapewniających wysoki poziom dostępności systemów informatycznych;
- prowadzenie i aktualizację rejestru sprzętu komputerowego, a także kompleksowa opieka i konserwacja powierzonej infrastruktury informatycznej;
- przygotowywanie i konserwację sprzętu komputerowego;
- aktualizacje, usprawnienia i rozbudowę środowisk oraz tworzenie stosownej dokumentacji;
- administrowanie serwerami Windows, Active Directory;
- szkolenia pracowników z zakresu korzystania z dostępnych programów i urządzeń;
- testowanie i opiniowanie nowych rozwiązań;
- zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt i przygotowywanie propozycji zakupów.
- absolwent lub student ostatniego roku studiów technicznych;
- doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 1 rok;
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów dla systemów z rodziny Windows Server/Windows;
- dobra znajomość sprzętu informatycznego klasy PC oraz sprzętu sieciowego;
- mile widziana znajomość systemu operacyjnego Linux oraz zagadnień sieci LAN/WAN;
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- zaangażowanie i odpowiedzialność.
- pracę w międzynarodowej i szybko rozwijającej się organizacji;
- stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
- dofinansowanie do programu sportowego i opieki medycznej;
- przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole
Poznaj
Armatis Polska
Jesteśmy firmą outsourcingową zajmującą się szeroko pojętą Obsługą Klientów dla naszych partnerów. Prowadzimy rekrutacje do pracy stacjonarnej, zdalnej oraz hybrydowej z językami obcymi m.in.: j.włoskim, j.niemieckim, j.angielskim, j.francuskim, j.hiszpańskim, j.portugalskim, j.ukraińskim.
Armatis to przede wszystkim ludzie.
Jeżeli szukasz swojej pierwszej pracy, pozwolimy Ci na osiągnięcie niezależności oraz zyskanie cennego doświadczenia w profesjonalnym zespole Specjalistów działających w obszarze Customer Care. Możesz zdobyć doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności, które mogą być wykorzystane w wielu obszarach. Możesz poznać nowych przyjaciół. Dołącz do nas!
Jeżeli jesteś studentem i … nie chcesz poświęcać/ zaniedbywać nauki lub życia towarzyskiego, jednakże chciałbyś pracować, damy Ci szansę na pogodzenie Twoich zajęć z pracą. Możesz zarabiać pieniądze, studiować, cieszyć się z pracy, poznać nowych ludzi i zdobyć doświadczenie. Pierwszy krok zależy od Ciebie.
Jeżeli już posiadasz doświadczenie zawodowe – praca w szybko rozwijającej się firmie jak nasza zapewni Ci szansę szybszego rozwoju kariery. Z radością awansujemy nasz personel. Chcemy Cię poznać
Jeżeli chcesz coś zmienić w swoim życiu – chcesz zmienić branżę lub zawód lub też pragniesz powrócić do pracy po długiej przerwie, rozpoczęcie pracy w Armatis Polska jest łatwiejsze niż myślisz. Przywiązujemy dużą uwagę do rozwoju i szkolenia.
Czekamy na Ciebie! Do zobaczenia
Co oferujemy?
- przyjazne środowisko pracy
- szkolenia wdrażające
- możliwość dopasowania godzin pracy do Twoich innych obowiązków – elastyczne godziny, które możesz realizować również popołudniami czy w weekendy
- gwarantowaną stawkę godzinową + system premiowy uzależniony od wyników
- codzienny kontakt z żywym językiem obcym, czyli szalenie rozwijające doświadczanie!
- poznasz specyfikę różnych branż
- benefity pozapłacowe, m.in. kartę Multisport czy Ubezpieczenie na życie
Poznaj naszą ofertę!