DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.
Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.
To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.
- Prywatna opieka medyczna
- Domki letniskowe w Danii
- Bezpłatne autobusy
- Bilety do kina
- Imprezy firmowe
- Parking samochodowy i rowerowy
- Stołówka firmowa
- Karta sportowa i siłownia
Dołącz do unikatowego działu HR Core Deliveries Poland, który łączy w sobie kadry, płace, benefity oraz controlling HR. Jesteśmy zespołem, który wspiera 6 różnych firm będących w naszej grupie kapitałowej, ulokowanych w Szczecnie, Mierzynie, Warszawie i Gdańsku.
Jesteśmy wesołym, zgranym i wspierającym się zespołem. Nasze wartości to współpraca, zaangażowanie i rozwój. W codziennej pracy będziesz miał/-a do czynienia z różnymi wyzwaniami. Co spółka czy pracownik to inny case. U nas nie ma nudy, a jest ciągły rozwój.
Prosimy, abyś krótko opisał/-a swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, a w szczególności: ilu pracowników obsługiwałeś/-aś kadrowo-płacowo oraz z jakimi najtrudniejszymi wyzwaniami się zmierzyłeś/ -aś i jak sobie z nimi poradziłeś/ -aś.
- umowę o pracę w międzynarodowej firmie;
- dostęp do nowoczesnych systemów i narzędzi pracy;
- dynamiczny model pracy;
- możliwość zapoznania się z szerokim spektrum zadań i wyzwań kadrowych;
- szkolenia rozwijające kompetencje merytoryczne i osobowościowe;
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy 7-9;
- okazjonalna praca z domu;
- spotkania integracyjne/ Teambuilding;
- benefity (pakiet medyczny, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, zniżki do wielu miejsc w Szczecinie, wakacje w Danii i wiele innych).
- doświadczenia na podobnym stanowisku min 3 lata (preferowana: branża produkcyjna bądź outsourcing);
- znajomości przepisów kodeksu pracy oraz innych ustaw związanymi ze świadczeniami pracowniczymi (ZUS/PIT);
- doświadczenia w zatrudnianiu cudzoziemców;
- bardzo dobrej znajomość programu Excel, Word;
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- doświadczenia w pracy z programami kadrowo-płacowymi;
- umiejętność radzenia sobie z pracą pod presją czasu;
- umiejętności budowania relacji;
- odpowiedzialności i samodzielności;
- pozytywnego nastawienia i otwartości na zmiany.