Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Aktualnie poszukujemy osoby na
stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Jako Specjalista/ka ds. Kontrolingu będziesz odpowiedzialny/a za codzienne wsparcie Zarządu oraz innych Działów. Będziesz miał/a okazję pracować ze specjalistami z innych krajów, w ramach współpracy z Grupą i Regionem. Wspólnie z całym zespołem będziesz uczestniczyć w przygotowaniu budżetu, a jak już budżet będzie zatwierdzony pomożesz w kontroli jego realizacji. Praca w naszym zespole to nie tylko analiza danych, ale również tworzenie narzędzi usprawniających pracę. Dajemy możliwość zdobywania nowych doświadczeń, i ważny jest dla nas rozwój każdej osoby z zespołu.
Zadania
- Cykliczne raportowanie i analiza danych m.in. miesięczne raporty przychodów i analiza rachunku wyników (według standardów grupowych),
- Tworzenie nowych i usprawnianie istniejących narzędzi controllingowych automatyzujących procesy raportowania,
- Współudział w przygotowaniu budżetów rocznych, planów finansowych oraz kontrola ich realizacji,
- Systematyczne zbieranie danych w celu dokonania właściwej interpretacji i wniosków,
- Sporządzanie raportów, analiz i prezentacji dla potrzeb Zarządu,
- Koordynowanie poprawności działania systemu naliczania premii/ prowizji handlowych pod kątem formalnej i merytorycznej zgodności z przyjętymi normami,
- Nadzór nad kalkulatorami prowizji handlowych,
- Współpraca z kadrą menedżerską w dziale operacyjnym i handlowym.
- Wykształcenia wyższego z obszaru ekonomii, finansów, controllingu i pokrewnych,
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w działach controllingu, analizy finansowej bądź raportowania,
- Umiejętność budowania narzędzi controllingowych automatyzujących procesy raportowania,
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Znajomości j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Bardzo dobrej znajomości Excela,
- Komunikatywności, nastawienia na pracę zespołową,
- Komunikatywności, umiejętności znajdowania rozwiązań,
- Samodzielności i proaktywnej postawy.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
- Szkolenia wdrożeniowe,
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Dobrze wyposażone zaplecze socjalne,
- Parking dla pracowników.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Textile Service Sp. z o.o.
Elis to międzynarodowy lider usług wynajmu i serwisu odzieży roboczej, ochronnej, mat podłogowych, urządzeń higienicznych, a także rozwiązań z zakresu urzymania czystości. Codziennie 50 000 pracowników w 28 krajach dba o zachowanie odpowiednich warunków pracy w zakładach produkcyjnych, laboratoriach, fabrykach, kuchniach czy biurach. Troszczymy się o to, by pracownicy naszych Klienów mogli bezpiecznie realizować swoje zadania w czystości i komforcie.