Jeśli klienci są entuzjastycznie nastawieni do twoich kompetencji i życzliwości na długo po kontakcie z Tobą, to TELUS International jest idealnym miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu / Social Media z językiem rosyjskim
- Codzienne kontaktowanie się z nowymi i istniejącymi klientami (agencjami lub reklamodawcami) przez telefon, czat i e-mail, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań
- Poprawa jakości obsługi klienta poprzez zapewnienie optymalnego i odpowiedniego dostosowania produktu
- Zarządzanie portfelem klientów SMB z odpowiedzialnością za wzrost przychodów
- Udzielanie pomocy przed- i posprzedażowej
- Tworzenie historii sukcesu reklamodawców, którzy odnieśli sukces w rozwijaniu swojej działalności dzięki użyciu produktów
- Korzystanie z różnych narzędzi do komunikacji z klientem i zapewnienia mu sukcesu
- Absolwent studiów licencjackich
- 1 do 3 lat doświadczenia w zakresie marketingu cyfrowym lub organizacji sprzedaży online
- Biegła znajomość języka rosyjskiego (w mowie i piśmie)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
- Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi systemów
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Osoba, która potrafi dotrzymać terminów i lubi pracować w konkurencyjnej sprzedaży wewnętrznej
- Proaktywne nastawienie w odniesieniu do identyfikowania problemów i możliwości, a także do komunikacji z klientem
- Wysoka motywacja oraz zorientowanie na cel
- Umiejętności kreatywnego podejmowania decyzji oraz umiejętność samodzielnej pracy
- Duża dbałość o szczegóły
- Zdolność do wielozadaniowości i pracy pod presją
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.