Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Katowice
- Znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego jest obowiązkowa.
- Planowanie i realizacja strategii marketingowe
- Opracowywanie planów i działań promocyjnych
- Monitorowanie trendów rynkowych i analiza konkurencji
- Prowadzenie projektów od koncepcji po wdrożenie i mierzalne efekty
- Nawiązywanie współprace partnerskie z firmami
- Tworzenie materiałów marketingowych/promocyjnych: grafiki, video, materiały POS
- Współpraca z zespołem graficznym, PR i sprzedaży
- Analiza wyników kampanii i raportowanie efektywności działań
- Tworzenie kalendarza i wdrażanie ofert/promocji na Social Media, www
- Planowanie kampanii płatnych (Meta Ads, Google Ads) i raportowanie wyników
- Opracowanie strategii komunikacji na Linkedin i Instagramie - tworzenie treści, komunikacja, moderacja
- Przygotowanie newsletterów (koncepcja, brief, monitoring wyników)
- Koordynacja działań na stronie internetowej i sklepie online
- Zarządzanie wizytówkami Google
- Tworzenie treści do Content TV
- Planowanie kampanii promocyjnych (online/offline) przy otwarciu nowych salonów AMARI
- Przygotowanie materiałów drukowanych przy otwarciu nowych salonów AMARI
- Tworzenie wizytówek Google i uzupełnianie danych przy otwarciu nowych salonów AMARI
- Doświadczenie w marketingu (min. 5 lata)
- Znajomość narzędzi typu: Meta Ads, Google Ads, systemy CMS, Canva
- Umiejętność tworzenia treści i grafik
- Kreatywność
- Samodzielność
- Dobra organizacja pracy
- Pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole
- Realny wpływ na komunikację marki
- Możliwość rozwoju i wdrażania własnych pomysłów
- Benefity pracownicze (np. PZU Sport, zniżki na usługi)
Poznaj
ManyHr
ManyHR to międzynarodowy zespół specjalistów w dziedzinie HR i rekrutacji, który od wielu lat pomaga klientom z całego świata znaleźć najlepszych specjalistów, idealnie pasujących do kultury i ducha firmy. Pracujemy w różnych branżach, począwszy od masowego rekrutacji, aż do ekskluzywnego headhuntingu. Pracujemy w 20+ Krajach. Doceniamy każdego naszego kandydata i klienta, trzymając się zasad inkluzywności i różnorodności.