Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twoje zadania: Prowadzenie różnorodnych profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube ) i dostosowywanie treści do specyfiki każdej platformy oraz branży. Tworzenie angażujących postów i stories dostosowanych do potrzeb audytorium, aby przyciągać...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Senior Paid Social Media Specialist, who...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Implementation Planning Senior Executive,...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Programmatic Specialist, who will:...
Głównym obowiązkiem Specjalisty ds. Mediów Społecznościowych będzie opracowywanie strategii oraz prowadzenie komunikacji w Mediach Społecznościowych w oparciu o realizowane kampanie marketingowe FAKRO.
Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.:
tworzenie planów komunikacji w mediach społecznościowych (FB, Linkedin, Instagram);
obsługa kampanii Social Media (Facebook Ads, Linkedin Ads), analiza ich efektywności,
współtworzenie materiałów do social mediów – treści postów, relacji, zdjęć, filmów, itd
prowadzenie komunikacji z odbiorcami;
monitoring i administrowanie profilami SM;
przygotowywanie raportów z wynikami podejmowanych działań oraz rekomendowanie przyszłych działań w oparciu wyciągane wnioski.
Wymagania:
znajomość pakietu Microsoft Office, Facebook, Youtube, LinkedIn, Instagram;
łatwość pisania tekstów języku polskim;
znajomość nowości i trendów;
znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2;
dodatkowym atutem będzie znajomość programów wpierających pracę w mediach społecznościowych (Brand24, Sotrender);
umiejętność ustalania i realizacji celów;
umiejętność pracy w grupie.
Oferujemy:
umowę o pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na światowym rynku;
wsparcie poprzez system szkoleń wdrażających oraz zawodowych;
przyjazną atmosferę pracy;
elastyczne godziny pracy;
możliwość rozwoju zawodowego w ramach awansów i rekrutacji wewnętrznych;
dobre warunki pracy;
wejściówki na basen, udział w imprezach integracyjnych;
dostęp do nauki języka angielskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego;
możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia w PZU oraz opieki medycznej;
bonusy w okresach świątecznych;
dostęp do biletów na wybrane wydarzenia kulturalne oraz sportowe;
korzystne rabaty pracownicze na zakup produktów FAKRO.
Zadania: Zarządzanie kampaniami płatnymi w mediach społecznościowych (Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest). Koordynacja działań z międzynarodowymi zespołami WPP Media. Analiza skuteczności kampanii i opracowywanie rekomendacji optymalizacyjnych. Nadzór nad poprawnością danych w raportach i...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twoje zadania: Prowadzenie różnorodnych profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, YouTube ) i dostosowywanie treści do specyfiki każdej platformy oraz branży. Tworzenie angażujących postów i stories dostosowanych do potrzeb audytorium, aby przyciągać...
Zadania: Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii płatnych na platformach Meta, TikTok, Snapchat i Pinterest. Współpraca z regionalnymi zespołami z Europy i USA przy realizacji projektów marketingowych. Monitorowanie przebiegu kampanii oraz kontrola ich zgodności z wytycznymi WPP...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Senior Paid Social Media Specialist, who...
Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych w kanałach Social Media, Programmatic oraz Paid Search. Przygotowywanie strategii mediowych w oparciu o briefy klientów i dane rynkowe. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi przy wdrażaniu kampanii....
Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Implementation Planning Senior Executive,...
Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Programmatic Specialist, who will:...