Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy
Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 13 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1500 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy komunikatywnych osób
na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi infolinii z j. ukraińskim
Miejsce pracy:
Kielce
Kielce
Będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące)
- udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami
Oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka ukraińskiego
- podstawowej znajomości pakietu MS Office
- komunikatywności i zaangażowania
W zamian oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego
- profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje
- stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę pracy
- wynagrodzenie: 16-18 zł/h + premie
- pracę na projekcie pracującym od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00 – 24:00
- kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną
Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta