Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. obsługi infolinii z j. ukraińskim

Telbridge Sp. z o.o.

Kielce

46 dni temu

Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 13 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1500 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.

 

W związku z rozwojem firmy poszukujemy komunikatywnych osób

 na stanowisko:


Specjalista ds. obsługi infolinii z j. ukraińskim

Miejsce pracy:
Kielce
Będziesz odpowiedzialny za:
  • obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące)
  • udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu
  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami
Oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości języka ukraińskiego
  • podstawowej znajomości pakietu MS Office
  • komunikatywności i zaangażowania
W zamian oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę pracy
  • wynagrodzenie: 16-18 zł/h + premie
  • pracę na projekcie pracującym od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00 – 24:00
  • kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną
Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez TELBRIDGE Sp. z o.o. z siedzibą w ul. Urzędnicza 16, 25 – 729 Kielcach w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu.”

Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres naszego IOD (iod@telbridge.pl) spod adresu, którego zgoda dotyczy. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Państwa dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.

Poznaj

Telbridge Sp. z o.o.

Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 2005r pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (805)
Wałbrzych (48)
Legnica (117)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (201)
Toruń (119)
Lubelskie:
Lublin (219)
Chełm (37)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (898)
Tarnów (54)
Nowy Sącz (43)
Mazowieckie:
Warszawa (2019)
Radom (151)
Płock (38)
Opolskie:
Opole (156)
Nysa (64)
Podkarpackie:
Rzeszów (165)
Przemyśl (30)
Podlaskie:
Białystok (121)
Suwałki (43)
Łomża (18)
Pomorskie:
Gdańsk (430)
Gdynia (176)
Słupsk (55)
Śląskie:
Katowice (489)
Częstochowa (149)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (123)
Elbląg (92)
Ełk (36)
Wielkopolskie:
Poznań (548)
Kalisz (56)
Konin (33)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (308)
Koszalin (68)
Kołobrzeg (33)
Auchan (138)
Tesco (127)
Inditex (41)
OBI (2)
PKP (1)
STRABAG (4)
ABB (93)
Accenture (223)
Carrefour (119)
PKO BP (313)
KPMG (38)
Orange (24)
IKEA (16)
Budimex (28)

Rekrutują z Praca.pl