FoundeverWarszawa, Mokotów
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
15 godz.
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39
praca stacjonarna
asystent umowa zlecenie pełny etat
16 godz.
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
AYALA S.A.Piaseczno, Julianowska 59A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
Harper Hygienics to dynamicznie rozwijającą się organizacja w sektorze FMCG. Wytwarzane przez nas produkty należą do najlepszych w swojej klasie a nasze śmiałe wizje, wiedza i ambicje budują sukces firmy.
Naszą najpopularniejszą marką jest Cleanic – Superbrand 2014/2015 - lider na rynku kategorii kosmetycznych i higienicznych.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Eksportowego
Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki
Nr ref.: SDOK/03/17
Zakres odpowiedzialności:
Aktywna współpraca z aktualnymi partnerami;
Realizacja strategii sprzedaży na rynkach zagranicznych;
Zapewnienie najwyższych standardów bieżącej obsługi i utrzymywania kontaktów z kontrahentami Firmy;
Sporządzanie ofert handlowych i cenników oraz prowadzenie dokumentacji handlowej;
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z wysyłką eksportową;
Nadzorowanie odpraw eksportowych – kontakt z Urzędem Celnym;
Prowadzenie negocjacji handlowych.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego warunek konieczny;
Umiejętność komunikacji i współpracy w zespole.
Oferujemy:
Umowa o pracę;
Rozwój zawodowy w profesjonalnie zarządzanej firmie w oparciu o międzynarodowe standardy;
Miłą atmosferę oraz warunki pracy motywujące do osiągania jak najlepszych rezultatów.
FoundeverWarszawa, Mokotów
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
15 godz.
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39
praca stacjonarna
asystent umowa zlecenie pełny etat
16 godz.
Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
AYALA S.A.Piaseczno, Julianowska 59A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...