Specjalista ds. Obsługi Klienta (linia przychodząca)

Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.

Katowice

257 dni temu

W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (linia przychodząca)
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: SOK/MAS
Zadania:

 

Twoja komunikatywność będzie pomocna przy rejestrowaniu zleceń, doradzaniu i rozwiązywaniu problemów Klientów.

 

„Czy mogę prosić o odbiór paczki?", „Gdzie znajduje się moja przesyłka?", „Co powinienem zrobić w przypadku zgubienia numer listu przewozowego?"

 

To Ty będziesz mógł zaoferować konkretne rozwiązanie!

 

Wymagania:

 

Szukamy ciekawych osobowości i ludzi z charakterem do zespołu obsługi klienta (wyłącznie połączenia przychodzące). Wiemy, że wyjątkowa atmosfera i pozytywne nastawienie do realizowanych zadań to klucz do sukcesu. Jeżeli nawet nie posiadasz doświadczenia, ale uważasz, że sprawdzisz się w pracy pełnej ekscytujących wyzwań, aplikuj!


P.S. Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie min. A1.

 

Firma oferuje:
  • pracę od poniedziałku do piątku,
  • umowę o pracę na pełen etat,
  • atrakcyjne stałe wynagrodzenie oraz premię,
  • pracę w zgranym zespole w którym ceni się współpracę,
  • opiekę medyczną wraz z pakietem stomatologicznym,
  • kartę MultiSport,
  • możliwość ubezpieczenia grupowego,
  • dofinansowanie do edukacji,
  • pakiet szkoleń.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
W aplikacji prosimy zawrzeć wybrane zgody:

Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K z siedzibą w Katowicach (40-035) przy ul. Jagiellońska 6/8 w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym procesie rekrutacyjnym.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K.

Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych przez Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. K. potencjalnym pracodawcom w celu związanym z przedstawieniem im mojej kandydatury w ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być odwołane w każdym czasie.
Mam prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Mam prawo do uzyskania informacji o podmiotach, którym moje dane osobowe zostały udostępnione oraz o zakresie udostępnienia.
Wpis KRAZ: 8162

Poznaj

Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta