Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeśli jesteś:
Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję, a rozmowa z Klientem to dla Ciebie przyjemność, zapraszamy do współpracy
Kluczowe obowiązki:
- Kompleksowa obsługa Klienta z zakresu ubezpieczeń od podróży
- Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
- Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi
Wymagania:
- Wykształcenie średnie
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Dobra dykcja i miły głos
- Doświadczenie w pracy z Klientem będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej bądź pokrewnych
- Odpowiedzialność za powierzone zadania
W zamian oferujemy:
- Przyjazną atmosferę pracy
- Stałe godziny pracy
- Stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
- Premie + konkursy
- Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Możliwość skorzystania z benefitów tj. Karta Multisport, Medicover
- Dogodna lokalizację
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.