Specjalista ds. Obsługi Klienta – projekt ubezpieczeniowy

Contact Center Sp. z o.o.

Mazowieckie

47 dni temu



Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.


Specjalista ds. Obsługi Klienta – projekt ubezpieczeniowy

Jeśli jesteś:

 

Otwarty/a  na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję, a rozmowa z Klientem to dla Ciebie przyjemność, zapraszamy do współpracy

 

Kluczowe obowiązki:

  • Kompleksowa obsługa Klienta z zakresu ubezpieczeń od podróży
  • Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
  • Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Dobra dykcja i miły głos
  • Doświadczenie w pracy z Klientem będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej bądź pokrewnych
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania

W zamian oferujemy:

  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Stałe godziny pracy
  • Stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Premie + konkursy
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Możliwość skorzystania z benefitów tj. Karta Multisport, Medicover
  • Dogodna lokalizację
The administrator of your personal data is Contact Center Sp. z o.o. with headquarters in Warsaw (00-193) at Stawki 2A Street. Your personal data may proceed with the recruitment process pursuant to art. 22 (1) act of June 26, 1974 - Labor Code (Journal of Laws of 2018 item 917), referred to as: "Labor Law" and in the scope of data other than those indicated in art. 22 (1) of the CC, in the case of granted free consent, pursuant to art. 6 par. 1 lit. Council Regulation (EU) 2016/679 of 27 April 2016 for persons subject to technical data concerning this equipment: "RODO". You have the right to testify about the protection of personal data. In the case of technical data and sending this data, in the mode of the other administrator. About the product: http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/informacje-o-administrowaniu-danych/354.

If you need to take advantage of this benefit,

I give consent to the processing of personal data by Contact Center Sp. z o.o. with this place that this man refers to. 6 par. 1 lit. (a) Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016, as regards persons responsible for the processing of personal data.

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta