We are currently looking for candidates for the position:
Specjalista ds. Obsługi Klienta - social media
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Do zadań na tym stanowisku należy :
- wsparcie naszych klientów (odpowiedzi na zapytania / komentarze / podstawowe wsparcie techniczne) na platformach takich jak: Facebook, Twitter, etc.
- wsparcie w moderacji recenzji produktów na witrynach firmowych
- obsługa - w pierwszej kolejności - klientów z krajów niemieckojęzycznych (DACH)
Wymagania:
- znajomość j. angielskiego (C1) oraz j. niemieckiego (min. B2),
- umiejętności komunikacji pisemnej, jak i ustnej na wysokim poziomie,
- podstawową wiedzę i umiejętność swobodnego poruszania się w świecie mediów społecznościowych,
- zainteresowanie nowymi technologiami będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej firmie,
- wsparcie merytoryczne i szkoleniowe,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- bony świąteczne,
- dofinansowanie do pakietów OK Systems.